Napi smink - Menjünk moziba!

Sziasztok Lányok!

Végre megint volt időm normálisan sminkelni vagyis majd Ti eldöntitek, mennyire lett normális), szóval hoztam is néhány fotót. Az eset apropója, hogy elszabadultam mozizni kicsit, megnéztem a Vasember 3 c. filmet. Imádtam, ha szórakozni szeretnétek, feltétlenül nézzétek meg.

Aztán eszembe jutott, hogy az Essence Óz-os kiadásából a szemhéjpúdereket még meg sem mutattam, szóval itt a remek alkalom. Imádom ezt a színt, most így tavasszal elég sokszor nyúlok érte. Ezt egészítettem ki a Sleek Storm palettájának világos pezsgőszínével a belső szemzugba, az alsó pillatőre pedig ugyanebből a palettából vittem fel a legsötétebb fényes barnát (alá az Avon Supershock barna ceruzáját tettem alapnak). Tusból a legeslegkedvencebb darabom: az Elf fekete csodája.
Kedvenc BB-krémem a Missha Signature és rajta a Rimmel Stay matte 001 ami erősen fogyóban van és pótlásra szorul. Szemöldökre Catrice Blonde ceruzája, kontúrnak az Essence matt bronzosítója (a világosabb Sun club), highlighternek Catrice Spectaculart (frissen és akciósan a Rosmann-ból), pirosító a Life's a peach a Sleek-től. Ja igen, a szájfény még valami ősi Essence Sun club, de imádom a színét. Ó igen, spirál: akciósan vadásztam egy Astor darabot, majd beszámolok róla rövidesen, nem lövöm le.






Bocsánat hogy ilyen fáradt a fejem, de mostanában már csak így megy ez, meg öreg is vagyok, és az sem látszik hogy a frufrumat feltűztem és lófarkam volt, hát ez már csak így sikerült.
Arról nem is beszélve, hogy csak az előbb vettem észre hogy a szemhéjpúder lepotyogott a szempilláimra felül, hát ez van... :D



Szóval így sikerült moziznom egy nagyon kellemeset. Remélem tetszett Nektek is a smink, próbáljátok ki ezeket a vidám színeket! :)

XOXO: Blondie

Share:

6 megjegyzés

  1. Szép lett a smink, és nagyon tetszik a pirosító és a szájfény is. :) Csini voltál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Olvastam hogy te is vadászod ezt a pírt és majdnem le is beszéltelek mondván gyengus, de most a hétvégén mégis megszerettem újra. :)

      Törlés
    2. Nem csoda, nagyon-nagyon jól áll neked!

      Törlés
  2. Nagyon jól áll neked ez a bronzosító! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, jól is állnak ezek a színek Neked :]
    Amúgy én is most voltam nemrég Vasemberezni :P

    VálaszTörlés