Végre körömlakkot teszteltem - Avon Birthstones kollekció - Peridot





"Az AVON Nailwear Pro+ körömlakkok legújabb kollekcióját a drágakövek inspirálták. Nem is akármilyenek, hanem a 12 születéskő ihlette a színeket, illetve adták azoknak a nevüket. Így akár tökéletes ajándék lehet egyik szerettünk számára, ha a születésnapjának megfelelő színnel lepjük meg karácsonyra. A Birthstone Pro+ körömlakkok már első ránézésre is felhívják magukra a figyelmet, hiszen az enyhén csillámló lakkokat elegáns üvegcse rejti magában."


Most jöttem csak rá, milyen régen volt utoljára körmös poszt, és hogy mennyire hiányzik ez nekem. Szóval tervben van további manikűrök mutogatása is, most viszont nézzük ezt az Avon-lakkot.


A lehető legjobbkor döntöttem úgy, hogy megpróbálok alaposabb blogger lenni, és választottam valami olyasmit a hatalmas kínálatból, ami messze kívül esikm a komfortzónámon. Aztán milyen jól beletaláltam, hoszen ez a Peridot-lakk tökkkéletesen beleillik a Pantone idei, Greenery-zöld divatjába. Nézzétek csak:



Már ezzel az üvegcsével levettek a lábamról. Tényleg kristályhatású, és igencsak különleges a kialakítása. Az meg már nagyon jó pont, hogy egy széles és lapos ecset lakik a kupakban, amivel egy álom volt a lakkozás.


Maga a lakk egy meghatározhatatlanul szikrázó darab, kicsit mitha holo-szilánkok lennének belerejtve, mégsincs holo hatása. Sőt, nem is szemkiverősen csillog-villog, mégis van benne valami visszafogott játék a fényekkel.


Két rétegben megfelelően fed, közepesen gyorsan szárad, fényes is a végeredmény, igazából nem tudok belekötni. Szépen terül, nem lesz foltos. Íme a színminták, bocsi a béna nyomdázásért:










Aki szereti ezeket a kis pluszt adó lakkokat, az ízlésétől és divatkövetési szokásaitól függően válogasson a kollekcióból bátran. Én bizony rendeltem egy bordót belőle, néha a lakkstopban is van egy kis kilengés. :)


Nektek hogy tetszik a szín?

Share:

0 megjegyzés