Idén utoljára: Elfogytak - beváltak?


Az idei utolsó ilyen bejegyzésben találkozhattok több ismerős termékkel is. Akik visszatérően olvasnak, szerintem már tudják hogy rajongok a Balea szilikonmentes samponjaiért. Továbbra is a fent látható citromfüves-mentás variáció a kedvencem, de a limitált illatokat is ki szoktam próbálni.
Most két flakonnal fogyott, határozottan újravevős, van is betárazva néhány flakonnal.


Az Isana barna hajra való szárazsamponával sajnos nincsenek ilyen jó tapasztalataim. Azt ugyan még nem találtam ki, hogy milyen kateghóriába soroljam ezt a terméket, mert határozottan nem valódi szárazsampon. Enyhén színezett, mégis túl világos és meglátszik a hajamon. A zsírosodással nem tud sajnos mit kezdeni: egyfajta matt bevonatot képez a hajon, így maximum a fényességén tud enyhíteni. Más szempontból viszont iszonyatosan elnehezíti, szárítja és sprőddé teszi a tincseket. Tapintásra inkább paróka van az ember fején, nem puha, frissnek tűnő haj. Sajnos azt is észrevettem, hogy ha ezt használom, iszonyat mértékben hullik a hajam. Nem tudom ajánlani, alig vártam hogy elfogyjon.


A képen nem látszik, de elfogyasztottam végül a Vitalcare luxus argánolajos balzsamát is, amir ől korábban ITT írtam. Tényleg szerettem, és ha nem lenne még otthon tucatnyi hajpakolás, újra is venném, így ez azonban még várat magára. Mindenesetre ajánlom, nem csalódás.



A Balea tusfürdőket sem kell senkinek bemutatnom szerintem. Ha vásárlásról van szó, csak értük nyúlok, nagyon jó minőség olcsó pénzért. A Cool blossom limitált illat volt, ahogy néztem népszerű is, nekem is tetszett. A mentás-lime-os illat nyárra lett volna tökéletes darab, viszont a jól bemelegített fürdőben egy kis wellness-kényeztetés hatását tudta nyújtani. Alig várom a további illatait, örök kedvenc.


A Nivea hab állagú tusolója egy DM kedvencek dobozban jutott el hozzám. Magamtól valószínűleg nem vettem volna meg, eléggé szkeptikus vagyok az ilyen térfogatnövekvő holmikkal. Nem mondom, hogy nem tetszett, mert érdekes volt kipróbálni, de nem éreztem azt a tisztító hatást, mint mondjuk egy géles változatnál. Az uram viszont imádta, a javát ő használta el. Nem venném újra, de ez inkább egyéni ízlés kérdése, nem a termék hibája. (Egyébként meglepően sokáig tartott, míg elfogyasztottuk.)


A Balea testápoló széruma szintén DM kedvences dobozból jött, és talán ő lett a legnagyobb kedvencem az eddigi szépségdobozos szerzeményeim közül. Nyáron frenetikusan imádtam. Inkább vizes állagú, így másodpercek alatt beszívódik. Minimális mennyiség kell belőle, így sokáig elég. Szuper jól hidratált még így tél elején is, abszolút öt csillagos. Ami egyeseknek zavaró lehet, az az illata. Nagyon-nagyon erős és órákon át érződik, mint egy virágoskertet tartalmazó, tiszta arckrém. Én mondjuk imádtam, bár elalvás előtt tűnhet fullasztónak. Tuti újravevős.


Balea White diamond alumentes dezodor. Na ő egy olyan darab, aki nem fogyott el. Nem, én képtelen voltam ezt mindennap használni. Mint ugye alumentes deó, nyilván nem olyan a hatásfoka mint egy alumíniumsós verzióé. Ezen túltettem magam, gondoltam akkor majd otthonra jó lesz, hétvégén elfujkálom. Itt viszont az illata szólt közbe. Brutálisan erős, fojtó, szúrósan tömény. Képzeljétek el, ahogy izzadtsággal keveredik. Köszi, nem kérem, hosszú hónapokig kerülgettem, és most ment a kukába.



A Lirene éjszakai krémjéről ITT írtam korábban. Töretlen a szerelem, az egyik legjobb krém, amivel valaha dolgom volt. És aztán arról még szó sem esett, hogy a gyöngykivonat egyfajta láthatatlan ragyogást ad a bőrnek. Jó tudom, éjszakára ez nyilván nem egy lényeges kérdés, nekem mégis bejött. Újravevős!


Oriflame NovAge true perfection arckrém nappalra. Volt otthon, elkenegettem. Semmi extra, nem is az én korosztályomnak való, ettől függetlenül nem hagyott cserben. Jó kis krém, viszonylag szép összetevőkkel. Nem venném újra, de ez tényleg nem az ő hibája, egyszerűen csak léteznek inkább nekem való kencék.


Oriflame NovAge true perfection szérum. Szintén a csomag része volt. Nem tudok belekötni, tette a dolgát, gyorsan beszívódott. Ha egy tizessel fiatalabb lennék, venném bőszen, így viszont maradok a korosztályomnál. Azért szerettem.


Dr. Organic csigagélesarcpakolás. Döcögősen indult a kapcsolatunk, ő is DM dobozból jött. Az arckrém változat nekem nem annyira vált be, azért tettem egy próbát ezzel is, "ha már van" alapon. Elsőre borzasztóan utáltam, csíapett és égetett, paprikavörös lett az arcom, hiába mostam le néhány perc után. Viszont már akkor éreztem, hogy ez csinál valamit" a bőrömmel, úgyhogy adtam neki még egy esélyt. Abszolút nem bántam meg, arctisztító hétvégi rutinba beéoítve szuperjól működik. Pihepuha, hiperselymes és rugalmas lett tőle a bőröm, és utána bőszen nyelte a tápláló krémeket. Újravevős. Ja, és a második használattól nem csípett ki vörösre. :)


Balea málnás-vaníliás tápláló arcpakolás. Minden bőrtípusra jó, hideg téli időben melegen ajánlom a használatát. Brutálsűrű, nagyon nehéz lemosni, de megéri a küzdelmet. Nyáron megizzadt aloatta az arcom, így eltettem télire, és nagyon jól tettem. Nem ez volt az utolsó találkozásunk.



Rexona dezodor, nem kell bemutatnom és nem is fogom túlragozni. Hiába újítok sokszor, mégis mindig hozzá térek vissza már vagy 15 éve. Örökös tag.


Zendium sensitive fogrém: DM dobozból jött. Magamtól nem adnék ki ennyi pénzt fogkrémre, bocsi ha spúrnak tűnök. Az tényleg jó dolog, hogy fogmosás után nem változik a kávé és narancslé íze, meg ez az enzimes dolog is jól hangzik, de nekem sokszor a fogkrém csak fogkrém. Reggel-este, jóvilág. Ha 400 forint lenne, biztos megvenném, így viszont maradok a korábbi daraboknál.


Balea barackos-kókuszos hajpakolás. 1 percig kell(ene) a hajon hagyni, közepesen hosszú hajra 2 alkalomra elegendő a mennyiség. Töredelmesen bevallom, nem szoktam percekig a hajamon hagyni semmit. Felkenem, kcisit masszálom a hajam hosszán, és mosom le. Puha lett tőlée a hajam, könnyen kezelhető és nem szöszösödött, szóval működik. Nem mondom, hogy újraveszem, de csak azért, mert megvannak a bevált holmijaim és ár-érték arányban nem tökéletes.

S-he szemöldök-és szempillaformázó gél. Vagy mi. Fúúú, na ezt nem. Kényszerhelyzetben vettem, nem volt készleten az Essence verziója, gondoltam olyan nagy különbség nem lehet. Jelentem, van. Szerintem ez a cucc tömény alkohol és keményítő. Erős a szaga, durva tapintásúlett a szemöldököm, mégsem fixált egy dekányit sem. Ment a levesbe, nem érdekel hogy félig még tele van. Borzasztó.


Essenve Hazel me not mono. Egyet már "megettem", ezt meg lelöktem és összetört, én meg sírtam. Imádtam satírozónak használni hétköznapokon, de sima nomakeup-makeup hatásra is szuper. Vettem volna újra, de nem találtam. Szerintetek él még, vagy már kivonták?

RDL hab állagú alapozó. ITT írtam róla egy jó ideje, aztán sajnos változott a véleményem. Lehet, hogy  a bőröm régi állapotán működött, most viszont nagyon nem szeretem. (Jó, most az arcápolási szokásaim által szuper állapotba került a bőröm, így akár egy BB-krém vagy sima púder is elég lenne.) Dehogy fogyott el, csak meguntam kerülgetni.

Ti használtátok valamelyik terméket? Mi az, amiben mostanában csalódtatok?

Share:

0 megjegyzés