Teszt - Avon Care testvaj méhpempővel





Szuper testvaj érkezett nemrég hozzám az Avontól, méhpempővel dúsítva. Mivel így télen lehetetlen friss méhpempőt beszerezni, az ember minden kis szalmaszálba kapaszkodik, hogy némi adalékhoz jusson. Na így választottam én ezt a testápoló vajat.


Előljáróban ezt lehetett tudni róla: "A méhpempő fehérjében és vitaminokban gazdag, valamint számtalan tápláló, védő és hidratáló tulajdonsággal rendelkezik, amellyel gyengéden ápolja bőrünket. Segít a bőr mielőbbi simává válásában és regenerálásában. Az AVON Care méhpempős testvaj a termékcsalád többi tagjához hasonlóan amellett, hogy táplálja a bőrt, akár duplájára is növelheti a bőr hidratáltsági szintjét, így megóvja azt a kiszáradástól. "


Különösebben nagy elvárásaim nem voltak vele szemben, szerettem volna egy olyan testápoló krémet, ami télen is szinten tartja a bőrömet és a fiamra is kenhetem.


Igazából nem is tudok belekötni semmibe, mindent tud amit szerettem volna. Tényleg kimondottan sűrű, vajas anyaga van, ez szerintem a lenti fotón is jól látható:








Világossárga, emlékeztet egy méhkaptár belsejére. Kicsit zselés jelleget is érzek, amikor belenyúlok a tégelybe. Mivel tényleg nagyon-nagyon sűrű, így elkenni is beletelik egy kis időbe, viszont ezért kárpótol a tudat, hogy elég kétnaponta magamra pamacsolni. Bizony ám, én este, zuhany után szoktam testápolózni, és még  amásnapi zuhany után is érzem, törölközésnél, hogy van benne/rajtam anyag.


Kisfiam is imádja, mivel télem nagyon szárad a bőre, ezzel rendben tudjuk tartani. Újabban külön kéri is, hogy őt is kenjük be este.


Egy szó mint száz, ha igazán jó testápolót kerestek, ami véd a hideg, téli levegő hatásaitól és táplál, továbbá az egész családnak megfelel, akkor nem is kell tovább keresnetek.


Katalógusban 949 Ft-ért elérhető, én biztosan újraveszem majd.



Share:

0 megjegyzés