A blog...



Sokat töprengtem mostanában a blogról. Teljes joggal mondhatjátok, hogy lassan már csak Avon-os és néhány más kozmetikumról szóló bejegyzés található itt. Gondolkoztam sokat a személyesebb posztokról, és komolyan, volt/van is indíttatásom ilyenekre, de nem tudom, mennyire szeretném, ha idegenmek/ismerősök belelátnának az életünkbe. A párom egyáltalán nem szeret szerepelni, nem érti a Facebbok-kitárulkozáskat, az Instagram-posztolást. Nyilván az ő véleménye is mérvadó, valahogy összhangot kell teremtenünk kettőnk véleménye között. Emiatt a szociális platformokon valóban megritkult a jelenlétem.

A kisfiam iskolás, elsős lett szeptemberben. Őt sem szeretném különösebben belevonni a blog életébe, azért ő már lassan abban a korban lesz, ahol anyu bloggerléte, és az így kiszivárgott információk már komoly cikizések forrása is lehetne.

Aztán itt vannak még a mindennapjainkat meghatározó problémák, amik általában annyira rányomják a bélyegüket a hangulatomra, hogy nehezen tudnék könnyed és laza, meg jópofa lenni. Nem, nem arról van szó, hogy elfogyott otthon a kenyér és mindjárt zár a bolt, hanem az igazi, kőkemény felnőtt létről. A folyamatos harcokról a számlákkal, munkával/munkanélküliséggel, gyerekneveléssel, babavállalással, küzdelemmel.

Szóval negatív irányba semmiképp nem fogok eltévelyedni, próbálok pozitív maradni. Néha nagyon jó lenne megnyílni, bizonyos témákról beszélni, sorstzársakra találni, de hát ott van az a DE.

Azért ha a fő problémáink megoldódnak, majd beszámolok róluk, de csak utólag. :)

Addig is, körvonalazódik lassan a blog sorsa: már csak a koromból kifolyólag sem lesz ez tiniknek szóló posztokkal, szalagavatós sminkekkel, cukiságokkal teleírt felület. Annyi remek blog van a fiatalabb korosztály számára, és azokat én is szeretem olvasgatni.

Ami viszont lesz: biztosan maradnak a terméktesztelős bejegyzések, mert azokat szeretem a legjobban írni. Mondjuk valóban, a szponzorált bejegyzések túlsúlyban vannak jelenleg. Ennek a legfőbb oka, hogy sokkal tudatosabban vásárolok. Nem veszem meg az összes megjelenő sminkkkollekció összes darabját, csak hogy a blogon megjelenhessen (régebben bizony előfordult). Nem veszek meg semmit, ha csak nem vagyok teljesen biztos benne, hogy annak az adott terméknek legalább a 75%-át el fogom használni. Felesleges felhalmozás és pénzkidobás lenne.

Lesznek még elfogytak bejegyzések, merthogy a fenti gondolat folyományaként elkezdtem elhasználni a felhalmozott kozmetikumok tetemes készletét. Bizonyám, előveszek egyet a 30 pirosítóból, és minden áldott nap azt használom. (Jó, nyilván ha vérvörös rúzst teszek fel, akkor ahhoz nem kenem fel a pink pírt, de értitek...)

Lesznek hajápolással és brápolással kapcsolatos bejegyzések, merthogy ezekre is sokkal tudatosabban figyelek.

Aztán a többiben a ti segítségeteket szeretném kérni.

1. Youtube-csatorna: szükséges-e? Nagyon mocorog a fejemben a gondolat, és tudom hogy sokszor beharangoztam már, de mégis inamba szállt mindig a bátorságom. Amúgy sem lenne időm rendszeresen erre, jajj már megint a kifogások. :D Esetleg vlog?

2. Sütős-főzős posztok: érdekel-e valakit, hogy mi készül a konyhában? Újabban rengeteg új receptet próbálok ki, főleg a netről, és sokkal szívesebben sütkérezek, mint hogy fél napig sminkeljem magam néhány fotó kedvéért.

3. Életmód. Na ebben nagyon kezdő vagyok, de hátha együtt rátalálhatnánk a helyes irányra. :)

4. Bármi, ami titeket érdekel.

Köszönöm, ha kommenteltek és kitöltitek a kérdőívet, minden vélemény érdekel! :)






Share:

2 megjegyzés

  1. Én is sokszor megkapom, hogy a személyes bejegyzések kellenek a népnek, meg anélkül semmit nem ér a dolog, de könyörgöm, egy beauty blogon ne az legyen már a téma, hogy jaj a párkapcsolat, vagy összevesztem anyukámmal, megszült a barátnőm és a többi. Én is szívesen beszámolnék néha problémás dolgokról, de egyrészt az emberek nagy része rögtön szenzációhajhászásnak és feltűnősködésnek venné, másrészt senkit sem érdekel igazából a másik problémája, megoldani meg nem itt fogjuk.
    Engem témafronton természetesen leginkább a bjúti érdekel, a videózást meg próbáld ki, ha van rá affinitásod, aztán majd meglátod, tetszik-e :)

    VálaszTörlés
  2. @Kami: Köszi a kommentet. Igen, sajnos az igazi problémákat nem a neten fogjuk megoldani, a műdrámára meg sosem volt igényem.

    VálaszTörlés