De mi a csoda az a zuhanytabletta?



Bevallom töredelmesen, én a mai napig nem hallottam ezt a kifejezést. Aztán meg valami újfajta tisztítószerre gyanakodtam. Aztán olvasni kezdtem és most már eljutottam oda, hogy egy ilyen kell nekem, legalább egyszer. :)


Ez a kis találmány az otthoni wellness-élményt nyújtja nekünk, a létező legegyszerűbb módon. Beszerzünk egy ilyen tablettát, berakjuk a zuhanytálcába és élvezzük a hatását.
Igencsak egyszerű a dolog, mi tusolunk rendesen, a lecsorgó víz aztán megolvasztja a tablettát, ami kellemes illattal árasztja el a kabin. Csábító gondolat.


Drogériás környeztben még nem találkoztam vele, így a neten fellehető verziókat szedtem össze.




Wick VapoShower - Mentollal és természetes eukaliptusszal. 578 Ft/db, ITT.




WALTZ7 - mentás, citromfüves vagy levendulás változatban. 2950 Ft/ 3 db, ITT.


Ebay-verziók:


Eukaliptusz-mento-citromfű, 2246 Ft / 6 db, ITT.


Borsmenta, 3294 Ft / nemtaláltammeghánydarab, ITT


Úgy látom, eléggé új találmány ez, mert túl sok beszerzési lehetőséget nem találtam. Abban azonban biztos vagyok, hogy pikkpakk el fognak terjedni a különböző verziók, szerintem nagyon jó ötlet.


Ti mit gondoltok róla?









Share:

0 megjegyzés