Kipróbáltam: NYX Electra

Sziasztok Pöttyök!

A szülinapi Pixibox-kiadásban lapult ez a dögös vörös. Gyorsan fel is avattam a hétvégén,  és már hozom is a friss és meleg képeket nektek. Ahogy már a boxról szóló összefoglalóban is írtam, nagyon eltalálták ezt a színt, nagyon tudok vele azonosulni és igazán szerethető. Biztosan sokat fogom koptatni idén ősszel. :)


Természetes fényben és napfényben így néz ki a rúzsocska. Nem egy klasszikus piros, inkább amolyan bordós aláfestése van, őszi bogyós effekttel.




Szerintem a fotókon is átüt a hatása: a swatch egy húzással készült. Lányosan bevallom, ennyire hihetetlenül pigmentált rúzzsal még nem volt dolgom. Félelmetesen krémes, úgy siklik az ajkakon mintha korcsolyacipőben tenné a köröket a Városligetben. Hát igen... A tartósságára sincs panaszom, elviselt egy teljes evés-ivást (pizza) úgy, hogy csak az ajkaim belső felén kopott meg, elég volt egy hangyányit  igazítani rajta. Ebből adódóan a lemosással picit meg kell küzdeni, és hajlamos az ajkak melletti pici ráncokba is befolyni, így a kontúrceruza használata kötelező. :)



Nagyon kellemes viselni, szinte nem is érzem, hogy rajtam van. Nem szárít, semmi különös hatását nem tapasztaltam.



Ha szeretnétek őt vagy bármely társát magatokénak tudni, több webshopban is elérhetőek, 1690 Ft-ért láttam már az egyikben. Nagyon jó kis kence ez, ha nem lenne ilyen nehezen elérhető számomra, szívesen végigböngészném a többi árnyalatot is, biztosan találnék még kedvemre valót. :)

Nektek melyik a kedvenc őszi rúzsotok?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Nagyon jól áll neked ez a rúzs! Én sajnos nyuszi vagyok, ha rúzsviselésről van szó, félek, hogy majd megbámulnak, meg majd nem is fog jól állni, és ezernyi egyéb ok a NEM-re :D Pedig van itthon pár darab... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Szerintem bátran próbáld ki az erősebb darabokat is, egy nagyon visszafogott szemsminkkel nem lehet szerintem mellényúlni, Itt az ősz, ha nem lesz szikrázó napsütés akkor a brutál rúzsok hatása is valamivel visszafogottabb. :)

      Törlés
  2. Wow, dögös szín, jól áll neked :)

    VálaszTörlés