Moyra gel look lakkok őszre

Sziasztok Pöttyök!

Nem bírok új lakkok nélkül meglenni, ez folyton bebizonyosodik. Hiába próbálkozok (hahaha), mindig új és új darab kell a gyűjteményembe. ja, hogy van vagy egy tucat, amit még ki sem próbáltam? Nem baaaaj! Hát valahogy ilyen felkiáltással került a birtokomba ez a két újonc is és mivel az időjárás épp kedvezett ezeknek az árnyalatoknak, hát ők kerültek elő a soron következő lakkozásnál.

Annyira szeretem, hogy Moyráéknál is van már neve a színeknek, azért csak jobb így hivatkozni rájuk, mint az uncsi számokkal, nem? Tehát hazajött velem Avril és Audrey. Eredetileg csak Audrey-t terveztem hazahozni, de hát egy lelkileg (és szellemileg) instabil lakkfan nem vehet csupán egyetlen lakkot, nem? (Na akkor vettem a hét darab Moyrát...)
(Lakkomlakkom Edina írt már egy csudi összehasonlítást a Zoya Sansája és a Moyra Avrilja között, ITT elolvashatjátok.)


Naszóval ők azok. A vörösesbarna Audrey, a feketés-sötétbarna pedig Avril. Előbbivel kezdeném, mert ő varázsolt el jobban.





Hát kérem ez a szín nekem a friss vadgesztenyét juttatja eszembe. Meg a száradó avart. Már majdnem szeretem az őszt, ha ránézek. Meghatározhatatlan fénye van a mikroglitterek tömkelegétől: arany-zöld-piros, wow!

Aztán ő meg a csodás Avril. (Mondtam már, hogy az új kedvenc parfümöm is Avril? Avril Lavigne Forbidden Rose-a, de ez nem ehhez a poszthoz tartozik.)



És akkor most vagyok bajban, mert én bizony ezt a színt még körülírni sem tudom. Elméletileg olyan padlizsános sötétbarna, de a körmömön nekem határozottan feketésnek tűnik. Mikroglitterekkel. Amik több színűek. Látjátok... na, pont olyan, mint a képen.
Egymás mellett meg ilyenek:


A kezemen meg ilyenek:




Na ezek a fotók kábé egyáltalán nem mutatják, hogy milyen szép is ez a két lakk a valóságban. Nagyjából olyan eredetiek, mint amennyire vicces meg spontán lehet az ember lánya, így a hat napos munkahét vége felé, vagyis semennyire, szóval elnézést-bocsánat. :)

Remélem azért annyira meggyőző tudok lenni, hogy legalább egy pillantást vessetek rájuk az üzletben. Hihi, úgysem bírjátok majd otthagyni őkeeeet! :)

Ja igen, a fontos részletek meg majdnem lemaradtak: tehát a lakkok - mint a Moyra gel look kollekció összes darabja - már kábé egy vastag rétegben tökéletesen fenek. De nehogy vastagon kenjétek fel őket! Neeem szabaaaad! Akkor megfolyik és huplis meg hullámos lesz és az örökkévalóság után való második napra sem szárad meg. Két szép, egyenletesen vékony réteget lakkozunk és megvárjuk hogy az első réteg legalább 70%-osra száradjon a második réteg előtt. Fedőlakk nem létszükséglet mert magukban is szép fényesek. Én azért szoktam, mert az extra fény (majdnem) mindig jó, mert amúgy is megszoktam, na. Meg türelmetlen is vagyok a száradásokhoz. Is. Naszóval megszárad, örülünk. Tartósságot soha nem tesztelek, mert nálam maximum három nap egy lakkozás létjogosultsága - és akkor még sokat is mondtam. Mindenesetre nekem ennyi idő alatt semmi komolyabb bántódása sem esett a manikűrnek - nem elfelejteni, hogy gél-lakkra lakkozok, azon meg ugye nem releváns az információ. Üveg, ecset ugyanaz mint az összes Moyra-lakknak. Én szeretem, elég pontosan (értsd: maszatolás-mentesen) tudok kenegetni vele.
Lényeg a lényeg: árkategóriájukban szerintem verhetetlenek ezek a lakkok. Hajrá-hajrá, vegyétek! :)

Nektek egyébként melyik a kedvenc őszi lakkotok?

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. Audreyt hétfőn kapom meg, rendelni kellett, a másik nem tetszik. Mindig vékony rétegekben lakkozok, sosem értettem az egy vastag réteget. Fedőlakk nekem is kell, gyorsabban szárad, védi a lakkot és fényes is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól illik a nevedhez. :) Remélem szeretni fogod, élőben tényleg sokkal de sokkal szebb.

      Törlés