Így szeresd meg a szürkét!

A szürke 50 árnyalata után szabadon...


Nem tagadom, tavaly tél óta egészen a rabjává tett a szürke szín. Mániám egy világosszürke pufikabáttal kezdődött, ami rámkacsintott és hazajött velem. Magam sem értem. Szürke. Mit látok benne? De meggyőzött. Nem tudom, Te hogy vagy vele, de ha meglátok egy szeretős holmit és magamévá teszem, hozzá kell vásárolnom miden létező-passzoló kiegészítőt.
Így alakult egyik évben a ruhatáram egy piros lakk tűsarkú köré. Most meg ez a szürkeség... Eskü, kezdem megszeretni a szottyos téli szürke időjárást is. Szóval ha eddig nem voltál a szürke nagy barátja, akkor ezekkel a darabokkal kezdheted a vele való ismerkedést.

Nem fogok divatblogot csinálni önmagamból meg így nem is szeretem ezeket a ruházkodós-fotózós pózolást magamban, de ezt muszáj volt megörökítenem. Szóval nézzétek el nekem, hogy béna a beállás, meg a tükör a fotósom, szegény ember vízzel főz. :D Megígérem, nem sűrűn kell látnotok itt ilyent. :) Szóval a kabát.... meg az egyik csizma, amit a kabáthoz kellett vásárolnom. Meg a táska.... Izé...


Mert hát szürke csizmára szükség van. Meg táskára is. Nem szabad bemennem a Players room-ba, nem szabad... az egy bűnös hely...  Így járt anyátok vasárnap:


Nem tehetek róla, de igazán, egyszerűen csak megtámadtak vizuálisan.
Naszóval így szeresd meg a szürkét. Menj be a Players room-ba. :D Jó-jó, viccelek, félig...

Ha nagyon kezdő vagy, akkor a szürke szolidabb árnyalataival kísérletezz és kerüld a feltűnő, drámai, csillogó dolgokat. Sminkben és öltözködésben is.
Az első képre összegyűjtöttem a jelenlegi kedvenceimet. Körömlakkok közt keresd a más árnyalattal kicsit megbolondított darabokat. A Moyra mostani Silk nude kollekciója tele van ilyen szürkébe hajló, izgalmas példányokkal, nekem most a Berlin és a Tokyo a kedvencem; de a piCture pOlish Lizzie-je is valamiért ide kívánkozott.


Szemhéjra a Maybelline Color tattoo Permanent taupe-ja viszi nálam a prímet. Szerintem ez tipikusan az az árnyalat, ami mindenkinek jól áll. Építhető, de finom rétegben tökéletes a nappali sminkhez is. (Fotó lejjebb.)
Trónkövetelő viszont a L'oréal color infaillible Pebble grey árnyalata. Szintén nagyon visszafogott szín, mégis van benne egy leheletnyi csavar, ami nagyon élővé teszi a szememen. Nagyon finoman csillámos, egyáltalán nem tolakodóan és tényleg egész nap tart.
A harmadik kedvencem a Sleek Au naturell palettája, ami a sok natúr barna mellett szép taupe-szürke színeket is tartalmaz. Egy ilyen paletta szerintem minden lánynak kötelező, aki most kezd ismerkedni a sminkekkel. A felső sor színeit gyakran bántják, amiért gyengén pigmentáltak. Nekem épp ezért volt kívánós, tökéletes satírozószínek ezek; de ha nem vagy gyakorlott az erősebb színek használatában, akkor ezekkel kezdhetsz gyakorolni. Biztos vele a szép végeredmény.

A szürke szemhez nekem erősebb, mályvás pirosító kívánkozik az arcomra hogy ellensúlyozza sápasztó hatást. Ezt megfejelem egy nude-rózsaszínes szájfénnyel-rúzzsal és "már indulok is".
Hoztam (nem sok) képet a ma reggel készített sminkemről. Ebben a Permanent taupe került a felső szemhéjamra és az alsó szempillatőbe. Ezt a Sleek paletta felső második színével satíroztam el, nekem nagyon bejön ez a két szín így együtt. Képes vagyok két hétig csak így sminkelve mászkálni, egészen komolyan.



És ugye vannak azok a napok, amikor a jóistennek se akar sikerülni az a fránya fotó. Hát, nekem is mindössze ezt a két értékelhető(bb) darabot sikerült összehoznom. Meg ezt az utolsót, ami híven tükrözi a kínos próbálkozásom sikertelenségét. :D Néha kell némi műhelytitok is. :)


Majd a kacsaszájon még dolgozom. :)

Ti hogy álltok a szürkével?

Blondie

Share:

0 megjegyzés