A mai nap öröme - első Pixiboxom

Sziasztok Pöttyök!

Előre szólok, aki még nem kapta meg az októberi Pixiboxát és nem szeretné, ha odaveszne a meglepetés, az NE olvasson tovább. :)

Szóval igen, én is beálltam a Pixibox-ok népes rajongótáborába. Teljesen véletlenül történt, 8 perccel az akció kezdete előtt láttam meg Szandra (a The very style blog szerzője) facebook-posztját a közelgő eseményről. Impulzusvásárló vagyok, beismerem. Pillanatokon belül regisztráltam az oldalra és izgatottan vártam a 14 órai kezdést.. és igen, 2 percen belül Pixi-tulajdonos lettem. :) Ma pedig már itt is volt a kedves postás fiú életem első meglepetés-dobozával. Azt tudni kell rólam, hogy alapvetően utálom a meglepetéseket, folyton félek hogy rosszul sül el és nem is szeretem, ha engem akarnak meglepni. De em húzom az időt, mutatom, mi volt a dobozkában:

Így kaptam a kezembe:


Mivel a munkahelyemre rendeltem, itt már nagy volt körülöttem az izgalom, a kolléganőim is legalább annyira lelkesek voltak, mint én... "Bontsd már kiiiii!!!" Én pedig kibontottam.
Az első dobozt. És benne volt A Pixi! Ez a szuper kis magazin takarta, meg persze a szállítólevél-számla.


És tetőfokára hágott az izgalom, bontottuk a szépséges fehér kartondobozt:



És aztán örültünk, és számba vettük együtt a "nyereményeket:

Lanvin - Me parfümminta - 2 ml : nem az én illatom, de táskába dobni jó lesz, alig utazik velem vagy 4 parfüm rendszeresen. Egyébként eléggé feltűnő illat, cukorkásan édes az első szippantásra, aztán vagy egy óra múlva átmegy ilyen bogyós-virágos kompozícióba. Nem tudok illatokat leírni, na...


Sejthető volt, hogy a Naobay márkától kipróbálhatunk valami újdonságot. Nos, most kettőt is kaptunk, juhúúú! Arckrémből vagy lemosó tejből soha nincs elég,  Ráadásul a jó kis Avonos arckrémem is épp a héten adja meg magát, szóval egyből ők kerülnek a fürdőszobai polcomra.

Schwarzkopf hajterápiás sampon rózsaolajjal. Na a rózsás holmikat amúgy nem szeretem, de ennek így flakonban sincs rossz illata, rossz meg nem lehet mert cuki rózsaszín a csomagolása. Úgyhogy ezzel is nyertünk.


Eucerin kézkrém. Hát na. Mániákus kézkrém-gyűjtő vagyok és még sosem vettem semmit ettől a márkától, szóval ez telitalálat. Fel is avattam, valami hiperszuper. Épp az a krémes formula amit szeretek, de gyorsan beszívódik, nincs ragacsos tóérzete és finom az illata.


Schwarzkopf rózsás csodaolaj "stresszes", na jó, igénybe vett hajra. Ha a hajamon beválik, megiszom a maradékot, hátha... :D


 Na és a NYX rúzs, vááááááá! Hát ez az Electra nagyon az én színem. :) Bogyós-bordós piros és nagyon nőcis, igazi őszi szín. Az meg elképesztő, hogy milyen pigmentált, mennyire krémes és mennyire könnyű felkenni. Vigyázat, kontúrceruza használata kötelező! :) (A kép vakuval készült, így köze van a valódi színhez, de az jó nagy...)



És a következő, na ez mindent visz. Artdeco Glam couture szemjéjpúder33-as árnyalat. Karamellás bronz szín, csodás fénynel, ez a kagylós kivitel meg... váááááá! Komolyan, el sem mertem hinni, hogy ekkora szerencsém van a színekkel. Holnap biztosan őt fogom kipróbálni, már alig várom hogy viselhessem.


Kedvezmény-kupon panyizsuzsi-ékszerekre. Én biztosan nem fogom beváltan, így az első megtalálóé a jutalom, bátran használja fel a szerencsés. :)


Hát ennyi lett volna a mai dobozka tartalma. Olyan, mint Alladin csodalámpája, megdörzsölöd és dől belőle a jóság. :)

És azt kérditek, megérte-e? Hát még szép. :) Eleve olyan jó  a futárt várni, ajándékot bontogatni, aztán örülni, pláne kolléganőkkel és ujjongani hogy mennyire szuper minden. Nem néztem utána minden termék árának, de nagyjából itt van az iránymutatás:  NYX rúzs 1490,- online, Eucerin teljes kiszerelésben 1690,-  (ez az én kis minim duplája); Artdeco 4200,-, a Schwarzkopf holmik is jó 2000,- környékén járnak ha jól láttam. Szóval igen, nem kidobott pénz a Pixibox és ha csak egy picit is izgat Titeket is az Élmény (mert itt bizony nem csak terméket kapunk, hanem élményt és örömet a napunkba), akkor azt javaslom mindenképp próbáljátok ki!

Innen is nagyon boldog 2. szülinapot, kedves PIXIk, még sok ilyen dobozt Nektek és Nekünk is!

XOXO: Blondie



Share:

1 megjegyzés

  1. Hát erről is lemaradtam, és alapvetően nem is bántam, de a Te lírásod alapján egy kicsit már szomorú vagyok, mert így tényleg elég jó kis doboznak tűnik :-) Mindenesetre nagyon várom, hogy mit gondolsz a BC olajról, mert a meglévő termékeim tőlük nagyon meggyőzőek :-)

    VálaszTörlés