Kipróbáltam: Essence Lash princess spirál

Sziasztok Pöttyök!

Beismerem, megint nem bírtam parancsolni az ösztöneimnek: a Glamour-napok alkalmából én is beszereztem a low-makeup kategóriában nagy hírveréssel beharangozott új szempillaspirált. Ezúttal szerencsére nem kellett megbánnom a döntésemet, remek darabra tettem szert.


Ami elsőre is bárkinek feltűnik, az a szupercuki csomagolása. Félelmetesen aranyos, mégis nőcis ez a fekete elegáns tubusba zárt festék. Maga a tubus fényes, fekete műanyagból készült; a formája egy elegáns estélyit idéz. Ezt dobják fel a narancssárgás-rózsaszínes, gumiból készült részletek,
így valóban igazi míderes-nagyestélyis a csomagolóanyag hatása. Máris egy jó pont a terméknek.

A keféje is egyedi: úgynevezett kobra-kefét kapott. Ezt kissé nehéz befotózni, mert 3D-ben adja ki igazán a formáját, illetve a lényegét. Szerencsére nem szilikonos, hanem hagyományos a kefe; a használata nagyon kényelmes és praktikus.


Egyelőre egy hangyányival több festéket vesz fel, mint amit én szeretek és kényelmesnek tartok, ezt viszont a hatása miatt elnézem neki. Szép, fekete színe van, viszont mivel nem sikerül ezt a kis felesleget eltávolítani, hajlamos a pillák végén vagy között apró göböket képezni: ezek után kínlódhatunk kicsit az összetapadás leküzdésével.


Én használok szempilla-bodorítót, így eleve elég jól állnak már natúr állapotban is a pilláim, szóval a festék felvitele sem nagyon macerás. Jól rétegezhető, én addig fésülgetem folyamatosan (rétegek száradása közti várakozás nélkül) a pilláimat, míg a nekem optimális hatást el nem érem. Gyorsan szárad egyébként, nem kell külön odafigyelni, hogy jajjjj el ne maszatoljuk!
Az alsó pillasor kifestése is egyszerű a kefével és szépen is mutat, viszont: hajlamos 2-3 órán belül panda-effektust produkálni. Nem az a feltűnő fekete folt, inkább szürke, de akkor is ott van elég látványosan. Felső pillasoron viszont remekül tart és nem mászkál, nem pereg és nem ken össze semmit szerencsére.

Rajtam így mutat, alul és felül is őt viselem:






Azt kell mondjam, simán kenterbe verte nem egy - jóval drágább - szempillaspirálomat. A hatását a számomra ikonikus Maybelline The Falsies black drama-hoz tudnám hasonlítani. Jelenleg ő a kettes számú kedvencem (csak a L'oréal Miss manga-ja előzi le).
Akcióban vettem a Rossman-ban, egy fekete filces tussal összecsomagolt kombója került 1290 Ft-ba, ami nem pénz egy ilyen spirálért, pláne nem két termékért.

Mivel rohanós napokon is megállja a helyét, látványos és olcsó is, nem beszélve a kiemelkedően cukker csomagolásról, hááát mindenképp azt ajánlom hogy tegyetek vele egy próbát. Szerintem nem fogjátok megbánni. :)

Megvan nektek ez a darab, avagy kedvet kaptatok-e a kipróbálására?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. tényleg jó kis spirálnak tűnik :)

    VálaszTörlés
  2. Én is a tussal együtt vettem meg, és ő volt a kedvenc spirálom... addig, amíg a Glamour napokon meg nem vettem a L'Oreal Volume Million Lashes So Couture-t. Azóta a Lash Princess lecsúszott a második helyre, de azt atombiztosan tartja! :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is meg van ez a spirál, szeretem, de nekem ettől dúsabb pillák kellenek, mint amiket ez produkál.
    Gyönyörű vagy a képeken :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Lányok! Valóban, a dúsító hatása nem átlagon felüli. de komolyan, az árát megéri és hétköznap ha épp nincs "jelenésem", nekem teljesen tökéletes. : Nagyon örülök, hogy végül megvettem.

    VálaszTörlés