New in: Moyra Silk nude teszt

Sziasztok Pöttyök!

Nem lenne igazi a blog, ha nem árasztanám el körömlakkokkal. Már a nevében is benne van (k)öröm/lakk. :) Szóval bánatfelejtő portyázásaim egyikén csaptam le erre a három szépségre. Előrebocsátom, eszem ágában sem volt a promóképek alapján bármit is megvásárolni ebből a kollekcióból. Még a blogokon fellelt fotók sem győztek meg. Aztán bementem a kedvenc lakkos üzletembe - és mivel a nagyon kedves eladó lányok már ismernek, blogostul-mindenestül - egyből a kezembe nyomták a margarétát a swatch-okkal (meg az épp akkor kipakolófélben levő Aqua jeans kollekcióval együtt). Most magyarázzam, hogy ez a halálos ítélete egy körömlakk- és vásárlásfüggő lány pénztárcájának?
Naszóval az a helyzet, hogy ezeket a lakkokat meg kell tapizni. Aztán már el is felejtheted, hogy nem veszel egyet sem. Nekem olyannyira jól sikerült ez a felejtés, hogy egyből három színt is hazahoztam (haha, és ez csak a silk nude kollekció). De mit lehet tudni róluk hivatalosan?

forrás: http://dorathenailpolishaddict.blogspot.hu/2014/09/ujdonsag-moyra-silk-nude-effect.html

"Moyra Silk Nude effect körömlakk-kollekció, ha az igazán nőies vonalat kedveled!
Finom pasztelles színek lágy fénnyel - akár a valódi selyem!"


És hogy mi igaz mindebből?  Gyakorlatilag mivel nem is ígér sokat,
minden. Imádnivalóan nőcis-csajok színek, selyemfény és egyedi tapintás. Ja, és elképesztően gyors száradás. Gyakorlatilag mire mindkét kezemmel végeztem, kezdhettem is a második réteget. Gyorsabban szárad, mint az OPI homoklakkjai. 
Mindegyik szín félmattra szárad, ettől lesz a tapizásra érdekes finise, és nagyon apró, ezüstös mikrocsillámokat tartalmaz.

Mivel a bőség zavara miatt képtelen voltam csak egy darabot választani, hát három jött haza velem. És csak halkan jegyzem meg, a Tokyo-n még mindig erősen gondolkozom. 



Manikűrben első próbálkozásra kombináltam Madridot Párizzsal és hozzáadtam egy kis holo nyomdázást. Így sült el a kísérlet:






Míg Berlint a piCture pOlish Lizzie-jével kombináltam. Valami megdöbbentően egyforma ennek a két lakknak az árnyalata a valóságba, és tökéletesen kiemelik egymás ellentétes vonásait: a holo pelyhek csillogását és a félmatt selyemfényt.




A legjobban nekem ez az utolsó, taupe-szín jön be, hihetetlenül leírhatatlan a pontos árnyalata de nagyon jól jön most ősszel.

Egyáltalán nem bánom, hogy beszereztem őket. Bár önmagukban is megállják a helyüket - akár irodai lakként is- nálam mégis nyomdaalapként szereplenek majd a jövőben. 450 Ft pedig nem tétel ilyen ritka szépségekért. Mivel a fedőlakk elvenné a lényeget, mármint a finist, így kivételesen rajtam is így láthatóak. Elismerésem a gyártónak, három napig viseltem őket (ugyan gél-lakk felett), de szinte még körömvégi kopást sem mutattak fel. Szóval hajrá Moyra-csapat, més sok ilyen kiadást kérünk! :)

Ti vettetek valamit ebből a kiadásból?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Köszi a képeket, nagyon gondolkodom én is ezen a kollekción, meg is rendeltem a New Yorkot, mert itt még nincsenek, csak hozat az üzlet kérésre. A Berlint egyáltalán nem ilyennek képzeltem, úgyhogy meglepetés lesz a New York is, már látom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem tetszeni fog a New York, egyébként a Berlin is egy hangyányival talán lilásabb, nagyon megfoghatatlan színe van. :)

      Törlés
  2. A második mani nagyon-nagyon tetszik, olyannyira, hogy már látom, nekem is tennem kell egy kört a helyi Moyra-ellátóban :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tényleg kivételesen jól sikerült kollekció ez. :) Végül hazahoztam a Tokyo-t is, az azért csalóka a képen, mert teljesen máshogy néz ki élőben... de hát vásárlás-függő vagyok, el kellett hozni. :D

      Törlés