Új a porondon - Sleek berry collection

Sziasztok Lányok!

Ma a Sleek új, limitált kiadását mutatom meg Nektek.


Az ünnepi szezonra adta ki nemrég a Sleek a fent látható három szépséget. A kollekció egy pirosítóból, egy rúzsból és egy szájceruzából áll, amik színben harmonizálnak egymással.

Igazi téli árnyalatokról van szó. A pirosító épp a hidegtől kicsípett arc látványát adja, amit egy erősebb, barnás-bordó rúzzsal és hozzá illő ceruzával egészíthetünk ki.

Íme a fotók:






A termékek csak szettben elérhetőek, a készlet limitált. A Sleek honlapján 16 dollárba kerül a kis csomag, szállítással együtt majdnem 20 dollárra jön ki.
A MUP-ban való megjelenéséről egyenlőre nincs információm.

Nekem nagyon bejön ez a pirosító, még hasonló darabom sincs, de nem tudom kell-e nekem az egész szett. A rúzs is csábító, de a szájceruzát sosem használnám, így még vacillálok

Nektek bejön ez a kiadás?

XOXO: Blondie.

Tags:

Share:

5 megjegyzés

  1. A pirosító nekem is tetszene, de a teljes szettre nincs szükségem. Esetleg reménykedjünk, hogy később bekerül a pirosító az állandó kínálatba :-)

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem a swatch-okat a neten, és a pirosító tényleg gyönyörű, viszont a ceruza és a rúzs hidegen hagy kissé...:S

    VálaszTörlés
  3. Nekem az összes jöhetne, a rúzsnak nagyon szép színe van :)

    VálaszTörlés
  4. Túl sötétek az árnyalatok, bár így talán jobb is, mert nem epekedek utánuk :D

    VálaszTörlés
  5. nekem is túl sötétnek tűnik .bár a pirosító tetszik:)

    VálaszTörlés