Megvan a nyertes!


Kedves Lányok!

A mai napon kisorsoltam a szülinapi nyereményjáték győztesét.


Mielőtt leleplezem a szerencsés nevét, szeretném megköszönni Nektek, hogy most már több, mint egy éve itt vagytok velem. Miközben összesítettem a jelentkezéseket és olvastam a sok kedves, bátorító, ösztönző kommentet, valami hihetetlen boldogság töltött el. Tényleg nem tudom eléggé megköszönni, hogy olvastok, hogy a saját szórakozásomon kívül is van értelme szerkesztgetni ezt a lapot.


Tehát ugye összesítettem az összes esélyt a random.org honlapján:


Majd szintén az oldal segítségével generáltam egy random számot, és TÁDÁDÁDÁ........

A nyertes:


A 29-es, vagyis:  Tamara Rajzó, vagyis Mia&B.

Kedves Tami, szívből gratulálok, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot e-mail-ben, hogy még a héten feladhassam a csomagot. :)

A többiek se keseredjenek el, biztosan lesz még játék az oldalon! :)

XOXO: Blondie

Share:

7 megjegyzés