Karácsonyi céges buli - ahogy mi csináljuk

Sziasztok Lányok!

Ma egy mini-összefoglalót hoztam Nektek a céges karácsonyi bulinkról, remélem érzékeltetni tudom a hangulatot. :)


Igen-igen, a Syma-csarnokban került idén megrendezésre az ünnepség. A piszkos részletektől megkímélek mindenkit, a képeken szereplő cukorvirág kolléganőimet pedig tájékoztattam, hogy celebekké lépnek elő a blogon. :)


Tehát indulás előtt, még az irodában, kedvenc Zsumimmal:


Bocsánat a kikockázásért, némely adatok nem kerülhetnek napvilágra. Szóval amint látszik, nem öltöztem gálába. Idén a cél a kényelem volt részemről, így egy szűkebb sötétkék farmert dobtam fel egy denevérujjú fekete felsővel és magas sarkú csizmával. A fekete statement-nyakláncot rendületlenül imádom, kiegészítettem még a szettet egy kék pötty Svarovski-fülbevalóval és a Michael Kors-replika órámmal, továbbá egy Ebay-zsákmány fekete-kék köves gyűrűvel. A sminkemről sajnos nem készült értékelhető fotó, az alábbi buszos képen látszik talán a legjobban:


Igen, busszal utaztunk a helyszínre, az utazás jó hangulatban telt, köszönhető ez a kolléganők által szállított kóla-bacardi kombónak is. :)
Érkezés után bejártuk a helyszínt és mint a tizenévesek, fotózkodtunk a mosdóban, ilyen se volt még. :D Néha kell egy kis őrület...


A napszemcsi ajándék volt, a belépéskor maga Elvis Presley (hasonmása) adta át nekünk, merthogy rákkendroll-partira voltunk hivatalosak. (Ja igen, itt látható a fekete blézerem is.)

És fotózkodás a bejáratná Mártikával, aki a világ legjobb fej csaja, imádom:


A korai program az évbúcsúztató beszédekből, díjak kiosztásából állt, utána olyan 9 óra körül megkezdődhetett a vacsora. Azt sajnálom, hogy az étlapot (és a kiállított bámulatos Cadillec-et) nem fotóztam le, mert fenomenálisan volt megszerkesztve. Így nézett ki a kígyózó sor a svédasztal előtt, bocsika a botrányos képminőségért de vaksötét volt és mobillal ennyit lehetett kihozni:


A cateringes céget elmarasztalom picit, valami irgalmatlanul sótlan volt a legtöbb étel, pedig nagyon jó volt a koncepció. Sütire nincs panasz, minden isteni volt, a borokról nem is beszélve (minden évben a bor sikerül a legjobban :D ).

Vacsorám - bűnös élvezet, jujjjjj:


Ééééés az asztal vacsora előtt, továbbá látkép a hangárról:

(Itt belóg a fekete clutch, amiben a pótolhatatlan holmikat cipeltem magammal. A dekor-nyalókáról pedig kiderül, hogy teljesen ehető, szét is kaptuk izibe'.)



Fotózni ennyit sikerült, inkább kiélveztem a lehetőségeket, volt itt minden: fából készült társasjátékok tucatjai, autós szimulátor (isteni volt, még sosem próbáltam ezelőtt), karaoke, Tilla mint műsorvezető, Qki mind DJ, zene-tánc, eszem-iszom, jó hangulat.
Örülök, hogy minden évben megrendezik nekünk ezt a bulit, ez már a sokadik rendezvény volt, amin részt vehettem, ezúton is köszönöm a cégemnek (akit továbbra sem nevezek meg), nagyon jó kis este volt! :)

Remélem Nektek is tetszett ez a kis személyesebb szösszenet, ha gondoljátok, lehet még ilyen. :)

Nálatok hogy telik a karácsonyi készülődés? Lesz ünneplés, céges parti vagy baráti buli?

XOXO: Blondie

Share:

11 megjegyzés

  1. nagyon tetszett ez a bejegyzés, szívesen látnék máskor is hasonló jellegű posztokat ! :)

    VálaszTörlés
  2. Rajta leszek, bár így télen korlátozott a társasági életem. Majd készítek egy színházas posztot jövő héten, úgyis csajos este lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen csinos voltál! Nagyon jól áll neked a fekete :) Azt a hambit megkívántam...még jó hogy most ebédeltem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mostanában egyre több fekete holmi vándorol hozzám, lehet hogy öregszem? :)

      Törlés
  4. Biztos a NETA miatt volt sótlan a kaja :)) Jó kis buli lehetett, az én cégem ennél spórolósabb és én sem nevezhetem meg, szóval lehet hogy szegről-végről kollégák vagyunk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó hát ha gyakran emlegetik a felmenőidet, akkor biztosan ugyanabban utazunk. :)

      Törlés
  5. Izginek ígérkezett a fotók alapján :) Pénteken letudtuk mi is a karácsonyi céges partyt és hát maradjunk annyiban hogy a kollégák viselkedése miatt én szégyellem magam... :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés