Karácsonyra hangolódás

Sziasztok Lányok!

Nálam is elkezdődött a karácsonyra hangolódás a tegnapi nappal. Végre itt a megérdemelt szabadság, juhé! Még a nap is kisütött tegnap reggel és felszállt az egy hete tartó masszív köd, így nagy vidáman indultam el a városjáró körutamra. A kozmetikusnál kezdtem (mert péntekre volt ugyan időpontom, de áramszünet volt a városrészben, így másnapra csúsztam), háromnegyed kilenckor már a drogériában voltam. Most nem volt nagy bevásárlás, tömegundoritiszem van és nem volt kedvem minden polc és pult előtt tülekedni.
Gyorsan bedobtam a kosárkámba a csajok ajándékát és repültem is kifelé (szájfényt és marcipános csodacsokit kapnak egységesen).
Kata barátnőm már két napja itt van nálam, csajos napokat tartunk, így a lustaság rávitt minket egy tojásos-bacon-ös mcmuffin menüre - reggelire. Ettől ugye mindenkinek jó kedve kerekedik, nekünk is természetesen. Reggeli után megtartottuk az ajándékozást egymásnak, aztán aktív lazulással töltöttük a nap további részét: pihentünk, retro műsorokat néztünk.
Este pedig eljött a legjobban várt pillanat: a négy csaj színházba ment. Tudjátok, hogy imádok színházba járni, rendes bölcsészként nagyon hiányzik a kultúra és az irodalom a mindennapjaimból, ugye jelenleg teljesen más területen dolgozok, így egy kicsit magamra találok ilyenkor.
A Légy jó mindhalálig című musical-t néztük meg, valami fantasztikus volt! Minden másodpercben lekötött, egy pillanatra sem kalandozott el a figyelmem.





a képek forrása: port.hu
Imádtam az egészet, a gyerekek fantasztikusak voltak, a zene fülbemászó. Maga a mű sosem volt a kedvencem, az erkölcsi tanítás súlya nyomást gyakorol az olvasóra, de így színpadon teljesen más. A mondanivalója teljesen világos így is, mégsem üli meg a gyomrunkat. Abban mind megegyeztünk, hogy eddig ez volt a kedvenc darabunk, nem kizárt hogy még egyszer megnézzük. :)

Sajnos rossz szokásom szerint a fényképezőgép itthon maradt, telefonnal fotóztunk, sőt a közeliek is hiányoznak szóval bocsánat megint. :) Tehát valahogy így nézett ki az esténk:





És ezek még a jobban sikerült fotók. :) Nem vittük túlzásba a sminket és a kiöltözést sem, utána még beültünk egy pizzázóba, jól esik egy citromos sör a nap végén.

A körmömet azért lefotóztam ám itthon is, egyik netes böngészésem során láttam valami hasonló karácsonyfa-mintát, és tegnap délután megvalósítottam. Meglepően egyszerű a kivitelezése és szerintem nagyon klasszul sikerült. Az OPI- Solitaire volt a kiindulópont, a gyűrűsujjamra alapként az OPI-Alpine snow került, erre akrilfestékkel készítettem el a fenyőfát, amibe zöld csillámport szórtam.



A fedőlakk lehúzott néhány csillámot a fáról, legközelebb ezeket majd előre le kell söprögetni, de hát minden nap tanul valamit az ember.

Szóval így készülök én a karácsonyra jelenleg, bocsánat mert nem lett valami összeszedett a mai poszt, de még mindig korán van nekem, pedig a kávén már túl vagyok. Ma indulok haza a szüleimhez, ott leszünk egy hetet. Addig Ti is élvezzétek ki a karácsonyi hangulatot, a finom vacsorákat és sütiket, a pihenést. Januárban újult erővel folytatom, addig is figyeljétek a blog Facebook-oldalát. :)

És persze nem utolsó sorban: nagyon boldog, békés karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak!


XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés