Téli kedvencek

Sziasztok Szépségek!

Még így a nagy karácsonyi hajrában összeszedtem a november-decemberi kedvenceimet Nektek. Ha kedvet kaptatok hozzájuk, még nem késő beszerezni őket.


Furcsa mód novemberben teljesen másként sminkeltem, mint decemberben. Késő ősszel a már sokat emlegetett Permanent Taupe CT-t használtam szinte minden nap. Nappalra önmagában tökéletes és kb. 3 perc alatt kész lett a teljes sminkem.
Estére viszont feldobtam kicsit a Sleek Storm kékes-ezüstjével, a külső V-be pacsmagoltam egy kis csillámos feketét és kész is a füstös bulismink.
Decemberben viszont visszatértem a natúr vonalhoz és felváltva nyúzom a Barry M és a Naked palettáimat. Általában egy világos színt viszek fel a teljes szemhéjamra (Half-baked vagy Sin, ezt pedig a külső V-ben eldolgozom egy sötétebb árnyalattal (Smog, Hustle vagy Toasted), a szemöldökcsontra egy pöttynyi Virgin, ennyi.

Szívem szerint minden nap az új MaxFactor whipped creme alapozót nyúznám, de sajnos veszedelmesen gyorsan fogy a maga 18 ml-jével. A fent látható szupi kis noname ecsettel pötyögtetem fel, így nem vicc: fél perc alatt kész az alapozás. Mindenét szeretem: jó az állaga, fantasztikusan belesimul a bőrömbe, mattít is kicsit, szóval szuper lenne mondjuk féláron és kétszer ekkora kiszerelésben.
A MF Creme puff púderről továbbra sem mondtam le, idén valahogy jobban szeretem használni, mint a Rimmel Stay matte-et.

Pirosító fronton sincs új a nap alatt: a Sleek Antique lerobbanhatatlan rólam. A taupe színt tökéletesen egészíti ki, mondjuk barnás sminkekhez nem őt használom, de vitathatatlanul ő a kedvencem jelenleg. És azt mondtam már, hogy elképesztően tartós? :)

Megérkeztek úgy két hete a Real techniques ecseteim is. A szemre készült válogatást rendeltem a HQhair oldaláról még a black friday alkalmával, hát nem bántam meg. Minden darabját ki tudom használni, ha nem is az eredeti funkciójának megfelelően. (Szeretnétek róla külön posztot?) Ez a két ecset lett a kedvencem, a sima szemhéjárnyalóból még jól jönne egy-két példány (de most rendeltem életem elsőjét a Sigma-tól, még várom hogy melyikük fog győzni).

Spirálok közt nincs vita, talán nem is érdemes mondanom hogy a Maybelline Falsies - black drama a mindennapos (közben azért fogyasztom az Astor Curve me sexy-jét is, csak jutnék már a végére).

Ajkakra: nude vonalon az Essence 07-es rózsaszínje a befutó. Nemrég vettem viszont a Rimmel Apocalips-dupe pirosat, a Manhattan lip lacquer 002-es Tempting red-jét. A drogériában teljesen másképp nézett ki, itthon kicsit szíven ütött hogy ez nem korall, hanem russian red, ettől függetlenül nagyon hozzám nőtt. Szép élénk piros, fényes és egy pöttyet sem szárít, viszont rögvest bemászik a kis ráncokba és redőkbe, tessék vigyázni. :) Ezt leszámítva a táskám állandó lakója lett, ha őt használom, akkor viszont tényleg villámgyorsan kész a smink: teljes szemhéjra Half-baked, felső pillákra spirál, Sleek Suede pírból egy leheletnyi és a rúzs. Szaladáááás! :)

Hát enyni lett volna a téli listám, a képről a megunhatatlan Carmex lemaradt, de hát ilyen az élet. :)

Timit használtok mostanában, ami nélkülözhetetlen?

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés