Lakkteszt - Moyra sand effect

Sziasztok Lányok!

Végre meghoztam a várva várt Moyra homoklakkok tesztjét. Bocsánat a késésért, már ezer éve meg akartam írni a posztot, de valahogy eltűntek a rózsaszín képek, így újra kellett fotóznom. Sajnos napsütést már nem sikerült varázsolnom hozzá... :(


Tehát néhány hete csaptam le a Moyra két homok finisű lakkjára, nevezetesen a 852-es aranyszínű és a 851-es rózsaszínre. Egy átlagos Moyra lakk 300-350 ft-ba kerül, ezek a sand lakkok azért drágábbak, 590 Ft volt darabja. Én erre még mindig azt mondom, hogy megérte, hiszen 12 ml lakkot kapunk a pénzünkért. Egy átlagos OPI lakk 15 ml és az ára közelít a 3000 Ft-hoz.


A lakkocskák a szokásos Moyra-üvegben találhatóak. A kupak nagyon kézre áll, az ecsete hagyományos és szépen tudok dolgozni vele. Külön tetszik, hogy a kupakon felirattal jelzik a homok-finist, így nem kell anynit vadászni a lakkos-dobozban, ha pont őket keresem.
Általánosságban mindkét lakkról elmondható, hogy villámgyorsan száradnak, a felkenésük semmit trükközést nem igényel. 2 rétegben tökéletesen fednek, a végeredmény pedig igazi erős homok-hatás lesz, nem csak finom kis rücskök.

Napsütésben még körömmargarétán sikerült lefotóznom őket:


Az arany lakkért voltam megveszve már képek alapján is. Az OPI - Honey Rider-jét kihagytam anno, de ez az árnyalat tökéletesen passzol hozzám. Nem túl sárgás, hideg aranyszín, tele arany és ezüst csillámokkal.
A gyűrűsujjamon feldobtam egy kis színnel, így sokkal vidámabb lett a végeredmény, önmagában viszont tökéletesen elegáns. Ő lesz az idei karácsonyi lakkom. :)



A rózsaszín darab viszont a tökéletes rose gold lakk szerintem. Maga a rózsaszín is egy különleges árnyalat, meleg és pirosló, nagyon Barbie-s, de a benne rejtőző csillámok teszik igazán különlegessé. Nálam ez is egy olyan lakk, amit képes vagyok órákon át nézegetni.



(Ezer bocsánat az összevissza körmeim miatt, épp próbálom összenöveszteni őket.) Tartósságra nincs panasz, gél-lakkon négy napot vidáman kibírtak. Az arannyal viszont vigyázni kell, egy helyen lepattant, arra húztam egy harmadik réteget: na ezt nem kellett volna, onnantól naaagy darabokban vált le az egész lakk a körmömről.

Nagyon megszerettem ezeket a darabokat, ha lesz egy kis időm, átnézem a további színeket is, hátha lesz még ami megtetszik.

Ti használtok Moyra homok-lakkot?

XOXO: Blondie

Share:

12 megjegyzés

  1. wow, gyönyörű mindkettő :O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. A születésnapomra mind az ötöt megkaptam, és nálunk szerencsére jobb áruk van, 490 Ft-ért jöttek haza velem. Már nagyon várom, hogy ők is sorra kerüljenek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú, kellene nekem is egy olcsóbb beszerzőhely. Eddig itt nálunk még csak egy helyen találtam homok-Moyrát.

      Törlés
  3. A rózsaszín tetszik a kettő közül a legjobban :) Nálunk semmi Moyrát nem lehet kapni, nem is értem, hogy itt a fodrász kellékesek miért nem árulnak...

    VálaszTörlés
  4. A rózsaszínt imádom !!! A 852 arany lakk nekem is meg van, csak rózsaszín nem volt amikor én vettem... :(

    VálaszTörlés
  5. mind meseszép :) de legjobban a rózsaszín tetszik :))

    VálaszTörlés
  6. nekem mind a kettő tetszik,a rózsaszín nekem is megvan.
    a pink nagyon szép,az aranyat ajándékba vettem.nekem a Honey rider megvan,abban nincsenek glitterek csak sima homohatású.
    viszont ez az arany nekem jobban tetszik,mint az Opi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most akkor örülök, hogy mégsem rendeltem az OPi-ból. Mégiscsak olcsóbb ez, és én szeretem a csillogást. :)

      Törlés
  7. A türkizes van meg nekem, de az aranyat tuti meg fogom még venni :)

    VálaszTörlés
  8. fúúú gyönyörűek :) ez a rózsaszín nagyon bejön!

    VálaszTörlés
  9. Az arany lakkot én is nagyon szeretem :]

    VálaszTörlés
  10. A rózsaszín nekem si megvan, a homokszínt meg tervezem beszerezni, mert annyi sok szép képet láttam róla. :3 Nekem is tök jól áll! :)

    VálaszTörlés