A nagy teszt - Urban Decay Naked3

Sziasztok Szépségek!

Remélem Ti is legalább annyira vártátok már ezt a posztot, mint amennyire én, hogy megírhassam. Azt hiszem senkinek nem kell kiselőadást tartanom a Naked3 palettát övező (már a megjelenése előtt megindult) hatalmas hype-ról.

forrás: www.urbandecay.com
Állítólag az UD még nem tervezte megjelentetni ezt a palettát, de a francia Sephora oldalára valamiféle rejtély okán november végén már kikerült, így előrehozták a megjelenését. Rettentően sajnálom, hogy az UD hivatalos webshopjából nem tudunk Európába szóló rendeléseket leadni: még nézegettem is az oldalt, amikor elérhetővé vált a paletta, kábé 2 óra alatt sold out lett.
Más üzletláncokban, webshopokban viszont csak december 21-től tette elérhetővé az UD, így nekünk még várnunk kellett.  Időközben több oldalon is pre-order lehetőség nyílt erre a gyöngyszemre, így kivételesen én sem haboztam, leadtam a rendelésemet a HQhair oldalán. Velük egyébként teljesen meg vagyok elégedve, a szállítás ingyenes és a csomagocskák javarészt egy hét alatt megérkeznek Belgiumból. Na igen, itt kaptam kisebb szívgörcsöt, merthogy én ugyan vidáman caplattam be a postára, de ott sajnálkozva mutatták a kis kartondobozon, hogy sérülten érkezett, át kellett ragasztaniuk postai ragszalaggal. Tiszta stressz volt a hazaút, imádkoztam mindenféle istenekhez, hogy ennek az egynek most ne legyen baj, már láttam magam előtt a kis pan-ekben összetört festékeket. Jelentem, nem történt katasztrófa, szerencsére minden szín épségben érkezett meg, a tartalomnak nem esett baja. De mi is lapult a kartonban?


A 12 tökéletes, vadonatúj szín a fent látható fém kazettában kapott helyet. Majd látni fogjátok, hogy egy méretes tükör is be van építve. Állítólag ez a Naked2 tokjának másolata, erről nem tudok nyilatkozni mert azzal még épp nem rendelkezem, de már erősen csábít a beszerzése. Mindenesetre a tok masszív, nagyon jól és biztonságosan zár. Aranyszínű, a felülete pedig hullámos, a Naked3 és Urban Decay feliratok pedig dombornyomottak, fényes arany színnel.
Kapunk 4 db. primer potion (szemhéjalap) mintát is ajándékba, a fent látható kis tokba rejtve. Ez nekem kisebb csalódás: egyrészt jobban örültem volna egy olyan kis kiszerelésnek, mint ami az első naked mellé járt, vagy szemceruzának, akár még szájfénynek is, nekem ez a termékminta-csomagolás kicsit gagyi. Másrészt meg a kivitelezése sem a legjobb: a minták a tájékoztató szerint kb. egy hétre elegendő udpp-t tartalmaznak, de a csomagolás kivitelezése abszolút nem felhasználó-barát. A harmadik adagtól szerintem kínszenvedés lesz kinyerni a cuccot a ki műanyag izékből, ráadásul nem visszazárhatóak így szerintem hamar be fog száradni az egész.


A szett egyébként egy keményebb karton dobozban kapott helyet.Ennek is igényes a kialakítása, belül lila rózsamintás a papír, kívül több 3D-s (dombornyomásos) elem, fényes és matt felületek váltakozása teszi izgalmassá. A hátoldalon láthatjuk, hogy mi vásárolunk. Vagy nem, mert a kartonon megjelenő színek köszönő viszonyban sincsenek a palettában heverő árnyalatokkal.


Kapunk még egy kétvégű ecsetet is. itt is szőrözni fogok: a sima shadow brush-nak szánt vége túúúl kemény, olyan spatula-szerű. Kipróbáltam a Limit árnyalattal, az első belemártással krátert szántott bele. Ez a vége felejtős. Az ecset másik végét szerintem satírozó ecsetnek szánták, ehhez ugyan picit nagy és túl lapos, viszont ezzel sikerült szépen felpacsmagolnom a matt árnyalatokat a teljes szemhéjamra és a mélyítővonalba is. Nem mondom, hogy sűrűn fogom használni, mert a RT ecseteim fényévekkel jobbak, de nem rossz darab ez sem.


És elérkeztünk a  legizgalmasabb részhez: mi is lapul a tokban? Előre leszögezem, tegnap még az időjárás is velem volt, szép természetes fényben sikerült fotóznom, sőt lesz bónusz napsütéses kép is. Találtam egy remek opciót a fényképezőgépemen is, szóval abszolút szín-hűek lettek a képek, ezzel most nagyon elégedett vagyok. :)





Ugye milyen álomszép? Lassan 32 leszek, de múlik a kislányos rózsaszín-imádatom, szóval ez most nagyon betalált nekem. :)
És íme. a színek swatch-olva:



be kell vallanom, alap nélkül kicsit csalódás, mert úgy némely szín nem éri el a jóval olcsóbb Sleek festékek pigmentáltságát. Allapal viszont kifogástalanok, ugye? :)

A Strange egy nagyon halványan rózsaszínbe hajló, félmatt-szatén finisű semleges fehér szín. Belső szemzugba használtam highlighter-ként, nagyon szépen mutat, jól pigmentált és csak minimálisan porol.
A Dust egy meleg, világosrózsaszín árnyalat arany mikroglitterrel. Nagyon szép fényes de a glitterek miatt porol.
Bornout - gyöngyház finisű meleg, barackos rózsaszín. Gyönyörű, fényes és jól pigmentált, nem porol.
Limit - az egyik kedvencem. Teljesen matt, hidegbe hajló közepes rózsaszín, némi mályvás és taupe-os beütéssel. Isteni az állaga is, krémesen puha, jól építhető.
Buzz - a megrendelésnél még ő volt a kedvencem. Metál finisű, bronzos rózsaszín árnyalat, ezüst színű mikroglitterrel. Nagyon puha, vajszerű a festék, picit sajnos porol.
Trick - a paletta egyik csalódása. Hivatalosan ez egy enyhén metálos,csillámos, rózsaszínes-bronz árnyalat. Szerintem meg barnás narancssárga, de lehet hogy az én szememmel van baj. A pigmentáltsága messze elmarad a többi festéktől sajnos, sokszori áthúzással tudtam csak swatch-olni.
Nooner - a másik kedvenc. Ez egy sötétebb, szilvalilába hajló meleg rózsaszín, teljesen matt finissel. Mélyítővonalban használtam a Limit kiegészítéseként, csodaszép, krémesen puha, viszont picit porol. A pigmentáltsága alappal egy álom, csoda is matt színtől.



A paletta második felében találhatóak a sötétebb színek, ezek még jobban pigmentáltak, mint az elsők.
Liar - metál finisű, mályvás középbarna. Krémes, fényes, picit porolós.
Factory - gyöngyház finisű meleg középbarna, rózsaszínes felhanggal. Nagyon nagyon szépen lehet dolgozni vele, nem potyog.
Mugshot - a harmadik szerelmem. Pan-ben olyan kis semmilyen, aztán woohoo. Metál finisű, barnás tópszín. Nem potyog és csodaszép!
Darkside - a másik kakukktojás, amiből kispórolták a pigmenteket. Gyöngyházfinisű, hideg, lilába hajló tópszín.
Blackheart - egy álom. Elvileg egy matt fekete szín rózsaszín mikroglitterrel. gyakorlatilag meg egy sötét feketés-burgundi pirosas-bronz csillámmal. Külső V-be satíroztam el, könnyű vele dolgozni de nagyon porol. Ja igen, így a csillámok is eltűntek, de elnézem neki, lesz majd erősebb smink ahol jól fognak mutatni.

Random képek még:









Összességében imádom ezt a palettát. Tudtam, hogy szeretni fogom, de hogy ennyire...  Sosem gondoltam volna, de most ki merem jelenteni, hogy teljes a szemfesték készletem (na jó, még a Naked2 beleférne). Remélem mostanában nem jön ki új csodapaletta, jó lenne most szemhéjpúder-stoppot hirdetnem. :

Mit szóltok ehhez a kis ékszerhez? Ha Ti még gondolkoztok a beszerzésén, én csak bátorítani tudlak benneteket, hajrá-hajrá!

XOXO: Blondie


Share:

11 megjegyzés

  1. Gyönyörűséges! :-)
    A Naked 1-2-ből csak a MUA hasonmásokkal rendelkezem - nagyon szeretem azokat is, de most elgondolkodtam, hogy mi lenne, ha ebből megvenném az eredetit...
    Az általad említett oldalon épp sold out, így van időm kitalálni, mi legyen, de az az igazság, hogy az ára meghaladja azt az összeget, amit én jó szívvel egy palettára költök. Remélem hamar kiadja a MUA az ő változatát :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is reménykedek a MUA-ban :) És akkor leadom a rendelést mindháromra :D

      Törlés
  2. Nem tudom miért, de engem valahogy nem ragadott magával. Mármint szép, de nem érzem, hogy "kell".

    VálaszTörlés
  3. Azti, gyönyörűűű <3. Imádom a rózsaszínes árnyalatokat :) nagyon tetszik a fekete, hogy igazából nem is fekete :) A buzz és a burnout az abszolút kedvenceim. Sminkeket vele :)

    VálaszTörlés
  4. pont így vagyon én is,hogy nem érzem a kell hatást.
    nekem az első verzió van meg, most ezt ajándékba vettem,az illető nagyon örült neki. :)
    ezt leszámítva tényleg szép,de ha már az első megvan valószíne ezt már magamnak nem veszem meg.

    VálaszTörlés
  5. Nekem a 3-ból ez a kedvenc, ezt már tényleg szeretném megvenni. :)

    VálaszTörlés
  6. szerintem fantasztikusan néz ki. megvan a naked és a naked2 is, de szerintem ez szebb mindkettőnél. vagy talán csak másabb? nem tudom, de a lényeg, hogy nagyon szeretném. valamikor majd muszáj lesz elkülönítenem erre egy kis pénzt :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a sötétebb színe tetszenek nagyon! Egyébként gyönyörű paletta, bár a megvásárlásától ettől függetlenül messze állok :D

    VálaszTörlés
  8. De elfogadnék egy ilyet én is :P Csodásak a színei :)

    VálaszTörlés
  9. Van egy hasonló ecsetem tőlük, amelyik a 2-es palettával érkezett, és a laposabbik végét a szempillatőben használom sötét színek felvitelére. Másra tényleg nem jó, de erre, na meg szemöldökszínezésre bevált. A színek pedig csodásak *.*

    VálaszTörlés