Zsákmányolós december-várás

Sziasztok Lányok!

Mááár megint a zsákmányos bejegyzés, tudom... Egyszerűen nincs időm másra. Szeretnék én karácsonyváró bejegyzéseket és teszteket és sminkeket hozni, de körülbelül a munkaidőn kívüli életem jelenleg a bevásárlásban merül ki, szóval ezt tudom átmenetileg prezentálni. Tartsatok ki, már befotóztam a zsákmányolt palettát, csak össze kéne hozni valamikor egy bejegyzést.


A karácsonyi készülődés idén kimerül majd a nagytakarításban, egyedül a törpe ajándékát vettem meg eddig: kukabúvár-kamiont kap, ez a vágya. (Ez is milyen játék már, kukásautó... :D )
Azért is "úszom meg" ennyivel, mert idén a szüleimnél töltjük az ünnepeket, így már karácsony előtt leutazunk, jó sokat fogunk pihenni. Ott azért biztosan jut majd nekem is feladat. :)


Jövő pénteken tartják a céges karácsonyi partinkat, a Syma-csarnokban lesz a rendezvény de bővebbet még nem tudok. Azért majd tudósítok ám Nektek is. :)
Ne felejtsétek el, hogy 15-én zárul a blogszülinapi nyereményjáték: ha még nem tettétek meg, iratkozzatok fel! :)
A barátnőimmel is tervezünk egy kis elő-karácsonyi ünneplést, 21-én együtt nézzük meg a "Légy jó mindhalálig" c. darabot a színházban, utána pedig beülünk vacsorázni és beszélgetni. Ezt is nagyon várom már.

Aztán persze hogy a beauty világa se maradjon ki: dec. 21-én kezdik kiszállítani a Naked3 palettákat. Már vagy másfél hete leadtam az előrendelésemet a HQhair oldalán, nagyon de nagyon várom. Ő lesz az én igazi karácsonyi ajándékom - saját magamtól.

A fenti képen is láthatjátok, megint nem bírtam a vásárlási ösztönömnek parancsolni, sok minden hazajött velem az elmúlt hetekben. Néhányan nem is kerültek rá a képekre, olyan szeleburdi vagyok hogy elfelejtek ezt-azt általában.
Na de nézzük közelebbről a kupacot:


Ha még nem hallottatok volna róla: a DM-ekben hatalmas parfüm leárazások vannak. Ennek keretein belül vettem egy pót-darabot a kedvenc S.Oliver parfümömből, és egy Beyoncé heat (The Mrs. Carter show) limitált parfümöt, 50%-os akcióban. Így azért nagy boldogság volt őket hazahozni. Katy Perry Killer queen-je már régóta kívánságlistás volt, őt az anyukámtól kaptam, 25% kedvezmény van rá jelenleg is. Mindhárom illat telitalálat nekem, alig győzök reggelente válogatni a finomabbnál finomabb illatok között.


Amiket már azt hiszem nem kell bemutatni, mert sűrűn láthatjátok őket nálam: Maybelline The falsies - black drama. Ő nekem a világ legjobbja spirál kategóriában. Ugyanígy a Balea wellness lábfürdősó, vagy az Alverde makadámdiós testvaja. (Ami testápolásra nekem ugye nem vált be, de tökéletes (!) téli kézkrém.) Ebből vettem itthonra egy teljes kiszerelést is, a képen látható mini viszont a táskám lakója lett.
Hajápoláshoz pótoltam a nagyon fogyóban levő Kallos relax hajban maradó balzsamját (ez egy permet, szuper illattal). Nagyon szeretem, jelentősen megkönnyíti a hajam kifésülését.
Ebay-zsákmányban két újabb Real techniques ecset hasonmása jött hozzám, teljesen le vagyok nyűgözve tőlük. A hosszabb sörtékkel szuperül lehet felvinni a porpúdereket, az alapozóecsettel pedig bármilyen folyékony alapozót.
Féláras akcióban csábultam el a fent látható Max Factro Whipped creme alapozóra. Eredeti áron nem vettem volna meg, talán még most sem venném újra annyiért, de 2500 Ft-ért nagyon megérte! Ha sikerül befotóznom, hozok róla tesztet,de annyit elárulok, hogy fantasztikusan könnyű vele dolgozni és csodás a végeredmény.
Szintén a DM-ben találkoztam a Manhattan folyékony ajakrúzsaival. Ez nekem most kicsit kakukktojás. 5 árnyalatban kapható, mindet végigpróbáltam, és meg mernék rá esküdni hogy egy az egyben ugyanaz, mint a Rimmel Apocalips rúzsok. Most itt nem csak a csomagolásra gondolok, mert az in-real ugggyanaz, de a rúzs állaga, illata (uborkás), íze, textúrája, mindene. Hihetetlen...
Az asos.com-ról rendeltem a három Rimmel Space dust körömlakkot. Így utólag belegondolva jó nagy hülyeség volt. Nagyon vágytam a zölden csillogó feketére, aztán gondoltam ha már rendelek, akkor megrendelem a másik két színt is, ami még tetszik. Na a pofára esés a drogéria Rimmel-állványa előtt ért: pont ezt a másik két színt lehet itthon is kapni, csak kicsit kevesebb mint az asos-ár feléért. Tanulópénznek jó volt... Arról pláne nem beszélve, hogy amint benyúltam a kis zacskóba, egyből nyilvánvalóvá vált, hogy az egyik lakk eltört. A lakkocskák egy kisebb kartondobozban voltak, abban egy zacskóban, és a maradék helyet egy beletömött papírdarab töltötte ki. Nem valami biztonságos üvegek szállítására, én azt gondolom. Szerencsére nem a fekete csoda volt az áldozat, hanem a lila. Még aznap pótoltam is a Rosmann-ból, de az elég vicces volt, hogy egész délután csurom-körömlakkos kézzel kellett dolgoznom, értsd: mindkét tenyerem lila volt, mint a Milka-tehén, mert pillanatok alatt rákötött a bőrömre, nem bírtam lesikálni. :D


Megérkezett végre valahára a Nailland-es rendelésem is. A lakkokkal tökéletesen elégedett vagyok, és így máris tökéletesen értem, hogy miért szerelmes mindenki a GR Holiday 58-as lakkjába. Engem is meghódított. Az viszont számomra kicsit csalódás, hogy több mint két hetet kellett várnom a csomagra. Jó-jó, rendelés utáni napokban jelezték, hogy némelyik lakk mégis készlethiányos, amit rendeltem (na mondjuk ezt sem értettem), és ha szeretném, akkor a készleten levőket kiszállítják most, aztán a többit meg, ha megjött a raktárkészlet. Mivel pont az a két lakk nem volt meg, amiket a legjobban vártam volna, így maradtam annyiban, küldjék csak egyszerre az összeset, fene se fog kétszer csomagost várni. Picit szerintem el is húzódott a kiszállítás, majdnem három hét volt mire megkaptam a csomagot, és jön ami nekem csalódás volt. A november utolsó mail után semmilyen értesítést nem kaptam, hogy mikorra várható a csomag. Végül én írtam egy mailt, nagyon kedvesen és gyorsan válaszoltak is, hogy már feladták, úton van. Másnap meg is érkezett szerencsére a kis doboz, viszont szerintem az nem lenne rossz, ha már az ember bizonytalan ideig vár, akkor egy email-t küldjenek, ha feladásra került a megrendelt holmi.
Maguk a lakkok tényleg mesések, a csomagolással is teljesen elégedett voltam.
Ehhez jött még egy sokat dicsért NYC turbo dry gyorsszárító lakk. Annyi jót olvastam róla, már nagyon kíváncsi vagyok hogy mit is tud. Fodrászkellékesből egy új Crystal nails reszelő, a gél-lakk leszedésére. Mondtam már, hog imádom a gél-lakkot? :)

Utoljára hagytam a HQhair-től rendelt NEW CID natural wardrobe palettát. Volt egy 20%-os kuponom hozzájuk, agyaltam hogy ezt vegyem emg vagy a Naked flush-t. Végül arra jutottam, csak jobban ki fogom használni a szemfestékeket (a karácsonyi partira már hárman bejelentkeztek hozzám sminkelésre), és ajándékba járt mellé egy 3in1 rúzs-szájfény-ceruza is, szóval őt választottam. Izgatott a márka is, alig találtam valamit a neten róluk, szóval nagyon vártam. Mindenképp jön a bejegyzés, talán már holnap, nagyon igyekszem.

Nem került fel a képre a Max factor facefinity 3in1 kompakt alapozója, ami egy préselt púderes dolog. Néhány hete használom már, a táskám állandó lakója lett. Ha csak pár órára kell elugranom valahova, arra tökéletesen megállja a helyét, illetve napközben ezzel frissítem fel a megfakult folyékony alapozómat. Szeretem. :)



Utoljára maradt ez a szupernőcipő. Deichman-szerzemény, szintén féláras akcióban. Még gyakorolnom kell benne a járást, sosem volt még ennyire vékony sarokkal ilyen magas sarkú cipőm. Nálam a 6-8 centi az átlag, a magasságomhoz még az is sok, de hát ha egyszer odavagyok értük. :) Nézzetek be Ti is, nagyon sok dögös darab van leakciózva, ezt például 3590,-ért vettem.

Hát most megint elhalmoztalak benneteket egy csomó szöveggel, remélem tetszett a poszt. Ha van kívánság, hogy miről szeretnétek olvasni, mindenképp írjatok én pedig igyekszem utolérni magam. :)

Ti hogy álltok a karácsonyi készülődéssel és vásárlással? Mit vettetek utoljára és mire vágytok? :)

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

17 megjegyzés

  1. a cipő nagyon tetszik :) a Golden Rose lakkra és persze minden másra is kíváncsi vagyok :D én utoljára H&M-ben vettem kesztyűt :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juj kesztyűmániám is van :D imádom az ujj nélküli darabokat, sajnos annak a szezonja leáldozott, elővettem én is a jó meleg kesztyűt :)

      Törlés
  2. Hű, de jó dolgokat zsákmányoltál össze! :) Ez a cipő tényleg szupernő-cipő! :)A Manhattan rúzson én is nagyon sokkolódtam, hogy egy az egyben Apocalips look, lesz majd róla teszt? Illetve a paláttára, lakkokra is nagyon kiváncsi vagyok! :)
    Katy Perry parfümje pedig nálam is befutó! *.* Igazi esti, buli parfüm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz tesz, összehasonlítom őket persze, bár sok újat szerintem nem fogok mondani. :) Igen, ez a parfüm tipikus esti darab, teljesen odavagyok érte.

      Törlés
  3. Én is ma összegeztem az téli zsákmányaimat, van néhány mint itt nálad :)
    http://bizsumania.blogspot.hu/2013/12/novemberidecemberi-vasarolgatasok-haul.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj látom Te is vásároltál. :) Imádom a zsákmányos bejegyzéseket nézegetni.

      Törlés
  4. Hű, ilyen jó áron van ez a cipő? Meg kell néznem, van-e a méretemben :-)
    (az én magasságomon azért van mit javítani)
    A palettára nagyon kíváncsi vagyok! Illetve ha megérkezik a Naked3, arra leszek igazán nagyon kíváncsi! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pancsi, nagyon sok nőcis cipő van ilyen akcióban, ebből a szürkéből csütörtökön még sok méret volt. :) A Naked3-at alig várom...

      Törlés
    2. Be is mentem másnap, de beigazoldótott a félelmem: az én kis lábamra ritkán kerül akciós cipő... Egyet találtam, de annak meg több szegecse is leesett már, így nem vettem semmit.
      No azért nem bánkódom, végülis van elég cipőm :-)

      Törlés
  5. nem is tudtam hogy van gyereked :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy lassan 5 éves nagyfiam, imádja a lakkjaimat nézegetni, mindig megcsodálja a csillogó darabokat. Szerintem ha felnő, a barátnője értékelni fogja, hogy a gyerek a körömlakkok barátja. :) Kettesben élünk, nagyon jó fej, vicces kis mazsola. :)

      Törlés
  6. De szép a cipő meg persze a lakkok is mind :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó dolgokat vettél! :)))
    A cipő meg álomdarab! :)

    VálaszTörlés
  8. Szupi zsákmány! A lakkok nagyon szépek, és a cipőért oda vagyok!
    AMikor megláttam a Rimmel lakkokat azt hittem végre hozzánk is behozták mindet, és megörültem, de aztán elolvastam, hogy netről rendelted. :/

    VálaszTörlés