UD Preen Shadow Box - első benyomások

Halihó Szépségek!


Nem bírtam magammal, persze hogy ki kellett próbálnom a vadiúj UD palettámat. Ezzel kapcsolatban hoztam ma az első sminkemet, remélem szeretni fogjátok. Ma szerencsés napunk van, jók a fényviszonyok, így egészen elégedett vagyok a fotók minőségével is. :)

Kalandra fel, kezdjünk is neki!
Nem szeretném a paletta tulajdonságait részletezni, erről már több nagyszerű post-ot is olvashattatok máshol (ITT és ITT például), beszéljenek helyettem a képek:

(Nagyobb felbontásért katt a képre.)











Minden kép a déli, természetes fényviszonyok között készült, szinte tökéletesen visszaadják a valódi árnyalatokat.

Első nap a Snatch nevű rózsaszín, aranycsillámos csodát tettem próbára, és nem is tudok mást mondani: végre megtaláltam A Tökéletes rózsaszínt. Sajnos a fények miatt nem tudtam jó fotókat készíteni róla, de ami késik, nem múlik.

Úgy látom, szeretem sorba venni a színeket, mert ma a Mildew nevű, mohazöld árnyalatot vetettem be a mozgószemhéj 2/3-án (illetve kicsit fölé is vittem), a belső szemzugot pedig a Toasted árnyalattal világosítottam. Alá az UDPP szemhéjalapot használtam. Nem akartam tegnap elhinni, de reggel 7-kor tettem fel a sminket és este fél 11-kor mostam le, ennek ellenére az egyik szemhéjamon érintetlen volt a smink, még csak meg sem kopott, a másik szememen pedig egy leheletvékony csík gyűlt meg a mélyítőárokban, de azt is csak 5 centis közelségből lehetett látni.Engem bizony megvettek kilóra, pedig ezt nem gondoltam volna. Rettentő fedett és ráadásul olajos a szemhéjam, sok alapot kipróbáltam már, de ennél kétlem, hogy bármi jobban teljesítene. (Artdeco nekem speciel pont nem vált be, 4 használat után túl is adtam rajta.)

Nem húzom tovább az időt, íme a képek (a borzi szemöldököt nézzétek el, lassan ideje lesz eljutnom a kozmetikushoz megint):







Amiket használtam:

Lioele - Beyond the solution BB krém
Rimmel Stay matte púder 001 Transparent árnyalata (egyébként csudaszuper kis találmány)
UD Primer Potion szemhéjalapozó
UD Mildew és Toasted a szemhéj színezésére, MUA Undressed paletta 3-as árnyalata a szélek elsatírozására
Avon Supershock gél-ceruza / Blackberry az alsó vízvonalra és szempillasorhoz
Maybelline Volum' Express The Falsies szempillaspirál árnyalata
Catrice Eye brow Stylist 010 Blond But Brow'd a szemöldökömre
Sleek Suede pirosító
Sleek Glisten me highlighter Empress árnyalata
Avon Perfect wear extratartós szájfény - Perpetual pink árnyalat

Nektek hogy tetszik a paletta illetve a színei? Milyen sminket szeretnétek még látni vele?

Bónusz-kérdés: melyik képméretet kedvelitek jobban? A kicsit, esetleg a  közepeset, vagy maradjon ez a nagy?

Ennyi hát mára,
                           XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. szia! feliratkoztam hozzád!!nagyon tetszik ez a paletta! hol lehet ilyet venni?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök neked! Én Edittől vettem a beauty sale blog-on, itt jobb oldalt megtalálod az oldalsávban. :) Esetleg még ebay jöhet szóba.

    Puszi: B.

    VálaszTörlés