Elf ecsetek

Sziasztok Szépségek!

Nemrég megérkeztek az Elf ecseteim és így némi használat után már be tudom mutatni őket Nektek. Készítettem róluk remek fotókat még az eredeti csomagolásban, aztán sajnos egy laza mozdulattal mindet töröltem a gépről.

A szállítmányt az MUP oldaláról rendeltem. Meg kell hogy mondjam, csaknem 3 hónapot vártam hogy ismét készlet legyen belőlük és végre kipróbálhassam őket. Most kicsit előreszaladok, de nagyon beváltak és szerettem volna még pár darabot belőlük, de a csomag érkezése után 2 héttel már ismét nem volt raktáron egyik darab sem. Soha nem volt még probléma a MUA-val egyébként, de erre kicsit jobban odafigyelhetnének.

Találtam viszont egy másik webshopot, a neve nagyon találóan ELF kozmetika. Valamivel drágábbak ugyan, de nekem nincs kedvem újabb 3 hónapot várni néhány ecsetre.

Jöjjenek tehát a főszereplők, némi információval kiegészítve, stílusosan a MUP oldaláról.




1. Elf 1805 Essential Brush, bronzing, blending brush - kontúrozásra, arcpír felhelyezésére használható , közepes tartású ecset. Nagyon megszerettem, az eddigi legjobb ecsetem. Nem vesz fel túl sok festéket, így nehéz túllőni a célon még a legpigmentáltabb festékekkel is. Elég kicsi a feje, így célirányosan lehet dolgozni, csak oda kerül a festék ahova akarjuk Én speciel kicsit kemények érzem a bőrömön (legalábbis a megszokotthoz képest, de már ráéreztem a használatára.)

2. Elf 1809 Essential defining eye brush - közepesen tömött, ferdére vágott, puha ecset. Tényleg nagyon puha, szeretem használni.

3. Elf 1823 Essential eye crease brush - puha, jól képzett, tömött, formáját jól megtartó fejrész; elsősorban satírozáshoz vagy a halatok festésére. Én a belső szemzugba használom kiemelésre, nagyon bevált, kicsi a feje és szépen felviszi a festékeket. A célnak tökéletesen megfelel. A MUP professzionális felhasználásra is ajánlja.

4. Elf 1825 Essential smudge brush - az alsó és felső szempillatő satírozására ajánlott. Én még csak alulra használtam, szeretem, sokkal precízebb mint egy hagyományos ecset. Jól tartja a formáját, elég tömött és szépen felveszi a festékeket.

5. Elf 1803 Essential blending eye brush - keskenyebb fejű satírozó ecset, a szálak nem szerteágazóak, jól van megvágva. A MUP professzionális felhasználásra is ajánlja. Az UD Good karma satírozó ecsetét kenterbe veri szerintem, tényleg kitűnő, nagyon nagyon szeretem.

6. Elf 1815 Essential eye shadow brush - porfestékek felhelyezésére ajánlott. Jó minőségű, puha, tömött, jó tartású a fejrésze. Sokkal puhább mint mondjuk az Essence ecsetei, kellemes ahogy a bőrhöz ér. Az enyém mondjuk eleinte elég sok szála hullatott, remélem most már leszokik erről.

7. Elf 1814 Essential eyeliner brush - rugalmas tartását megőrző ecset. A cég vonalak, tusvonal meghúzására javasolja, de a MUP szerint (és szerintem is) erre csak nagyon gyakorlott kezek képesek vele. Na jó, szerintem még azok sem. Ezzel az ecsettel inkább krémes festékeket lehet jól felhordani (korrektor, camouflage, primer, krémes festék). Az első darabot még az Ebay-ről rendeltem nyáron, ezt használom a Maybelline Color tattoo festékek felvitelére, és arra tökéletes. Most az új darabot az Essence Color arts szemhéjalaphoz vettem, szerintem ahhoz is tökéletesen passzol.

Ti használjátok ezeket az ecseteket? Mi a véleményetek róluk?

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

3 megjegyzés

  1. Milyen jó kis ecset készlet.
    Nekem két Elf ecsetem van, de azok itt nem szerepelnek.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ez most mókásan fog hangzani, de nekem is elvileg 1825 Essential smudge brush lenne, de még is a feje inkább olyan, mint a 1815 Essential eye shadow brush.

      Törlés