Ízelítőül...

Sziasztok Szépségeim!

Most estem haza, és nem bírok napokig várni a bejelentéssel: végre megérkezett MINDEN DM-be az Essence Twilight Breaking Dawn 2. trendkiadás!

Biztos ami biztos alapon nyitás után pár perccel érkeztem, így még szinte érintetlen volt a display, csak 1 db csillámos púder hiányzott róla.
Én már tettem róla, hogy kicsit csappanjon a készlet, őket hoztam magammal:

Essence Breaking Dawn 2.



Tehát: 3 db körömlakk (01 Jacob's protection, 02 Alice had a vision - again, 03 - a piece of forever), 2 szemkihúzó (01 - Alice had a vision - again és 02 - Jacob's protection), csillámló púder - Bella's secret, és 1 pigment (02 - Alice had a vision - again).

Tesztek hamarosan várhatóak, első blikkre a megállapításaim: a csillámos púder kötelező, highlighter-nek is tökéletes! A pigment nagyon nagyon szép, a lakkok fantasztikusak, DE a csillámos tusok nem sokat érnek egyelőre úgy gondolom (sajna a boltban nem volt teszter).

Tehát ne feledjétek: Essence Breaking Dawn 2. trendkiadás MÁTÓL MINDEN DM-ben!

Aztán ami még rátok vár a közeli jövőben:





Továbbá: amint elérjük a 25 követőt, nyereményjátékot hirdetek a blogon, szépséges sminktermékekkel. :)
Én már alig várom!

XOXO: Blondie

Share:

3 megjegyzés

  1. Szia :)
    Bevallom már néztem a BD2 essence kiadást, de még nem döntöttem, hogy akarok e róla valamit.
    A Moulin Rouge egyik körömlakkal is szemezek, de mér arról sem döntöttem :$

    VálaszTörlés
  2. Moulin Rouge 21-ről hozok majd egy kis beszámolót. :) Én ebbe a teljes Essence-kiadásba belezúgtam, nekem úgy látszik pár hangzatos névvel és körítéssel mindent el lehet adni... Felkentem már a lakkokat is tesztelésre, szerintem a minőséggel megint nem lesz gond.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy vagyok vele, ha van hasonlóm nem veszek pluszba semmit. Meg majd megnézem mennyire ilyen csillogós, mert nem igazán vagyok oda a csillogós lakkokért!

      Törlés