Essence Twilight Breaking dawn part 2. - a nagy teszt

Sziasztok Szépségek!

Kérésre már ma közzéteszem a nemrég bemutatott haul eredményét. Annyira örülök, hogy az elmúlt néhány napban szépen sütött a nap, mert így tudtam szép képeket is készíteni Nektek. (Nem is tudom mi lesz velem télen... :S )

Tehát Twilight. Épp azon gondolkoztam el ma, hogy bár mindig is szerettem sminkelni és érdekeltek az újdonságok, de a nagy áttörést a tavalyi Essence Vampire's Love kollekciójának egy darabja, az Into the dark nevű körömlakk hozta el számomra. (megtekinthető ITT.) Valami olyan észvesztően szépnek találtam a fotókon, hogy mindenképp meg kellett szereznem. Naná hogy akkor csapott be a mennykő, mikor a trendkiadás már a vége felé járt, én pedig mint valami megszállott, 6 hétig vándoroltam drogériáról drogériára a városban, és kerestem őt... Tuti mindenhol holdkórosnak néztek a végére, de szerencsére egyik este 6 óra körül (Jézus, még erre is emlékszem) épp csak beugrottam valami másért, szinte már rá sem néztem a lecsupaszított Essence pultra, amikor a szemem sarkából látom ám, hogy valami integet felém: igen, Ő volt az. El sem akartam hinni, mikor végre kézbe foghattam, úgy hoztam haza mint egy 3 éves az elveszett maciját. Azóta is imádat, a legszebb kék lakkom. Elnézést a kitérőért, de ezt feltétlenül meg szerettem volna osztani veletek.

Fentiek okán könnyen elképzelhető, hogy mennyire vártam már ezt a kiadást (meg ugye a netet is telesírtam már türelmetlenségemben).
Amikor szerda este elolvastam a hírt, miszerint nyolcadikától minden DM-ben megjelennek vámpírék, még aludni is alig bírtam. Tiszta ciki, de még álmomban is őket kerestem egy áruházban, és kisebb közelharcba bonyolódtam egy lakkért. Ébredés után nyilván kissé furán néztem magamra a tükörben. :)
Mint rendes bloggerina, nyitás után néhány perccel már az üzletben köröztem és vadásztam a Display-t. Feltett szándékom volt, hogy ha még nem lenne kint, én bizony kikönyörgöm hogy hozzák elő nekem. :) Erre szerencsére nem került sor, ott állt Ő, a full display egy kis polcon, ahogy már írtam is, épp csak egy púder hiányzott róla. Azzal a lendülettel lekaptam a két szemhéjtust (?), a kék, lila és arany lakkokat, a púdert és egy lila pigmentet. A fekete lakkal is szemeztem, de az mégsem került a kosaramba. És így esett, hogy édesanyám 1 órával később és 95 kilométerrel távolabb hívást kapott tőlem, mely szerint ha épp bent van a városban, vegye már meg nekem a fekete lakkot is. Lakk-kollekcióm így holnapra kiegészül vele is.
Elhoztam továbbá egy nyereményszelvényt, melyet ha kitöltve visszaküldesz, megnyerheted a teljes trendkiadást. Végül online jelentkeztem erre is, csatlakozzatok Ti is, hátha nekünk kedvez Fortuna. Jelentkezni ITT lehet.

Na de nem csigázom tovább a kedélyeket, jöjjenek Ők, a szerzemények. Nagyobb felbontásért katt a képre!




1. Shimmer powder - 999 Ft

Őt nem is terveztem megvenni igazából, de ahogy nézegettem az állványon, nem bírtam otthagyni, olyan nagyon szép. :) Enyhe arany színe van, és nagyon szépen fényesít. Nem csillámos, nem lesz tőle csillogó az arc, épp csak szép fényt ad, highlighter-nek tökéletes. Nem porzik, nagyon lágy, selymes textúrájú, szeretem. A csomagolása semmi extra, viszont olyan jól záródik, hogy csak körömmel tudom kipattintani (nem épp körömlakk-barát). Az  ára 999 Ft, ennyit szerintem simán megér.






2. Körömlakkok - 649 Ft



01 Jacob's protection - ez egy gyönyörűen telt színű sötétkék, domináns zöld és enyhe pirosas-lilás mikrocsillámokkal, egy rétegben is szépen fed, és gyorsan szárad. Bevetésen talán még szebb, mint üvegben,



02 Alice had a vision - again - sötét szilvaszínű lila lakk, itt a pink mikrocsillám dominál és mellette zöld csillámok is szerepet kapnak, nagyon különleges az összhatás. 2 rétegben kell felvinni, úgy tökéletes. (Fura, eddig csak 1 lila lakkom volt, nem is értem...)




03 A piece of forever - őt nem kell már bemutatnom Nektek, egy bejegyzéssel alább olvashattok Róla.



Nem terveztem külön postot írni a fekete lakkról, mivel ma megérkezett, ide teszem be a képeket. :)

04 Edward's Love - Antracitos feketés alapban egy halom ezüst csillám. Még sosem volt fekete lakkom, ő az első, és már most szeretem. :) És a fő: tényleg Edward bőrére emlékeztet.






3. Pigment - 849 Ft

02 - Alice had a vision - again színben. Kifeküdtem tőle. Értem én, hogy pigment, de hogy milyen tőkéletes a színe, a mélysége, a telítettsége... komolyan kész vagyok. Már el is határoztam, hogy idén a céges karácsonyi partira őt fogom bevetni a fő helyen. Tökéletes mása a lila lakknak egyébként.







4. szemkihúzó - 749 Ft

Nem véletlenül őket hagytam utoljára. Ha eddig még nem tettétek, ne vegyétek meg. Olvashattátok már, hogy mennyire vártam ezeket. A csomagolása szuper, a kis tubusban káprázatosak a színek. Aztán kibontod. Ez tulajdonképpen egy átlátszó zselébe tuszkol kevéske pigment lehet, némi csillámmal. Ha megszárad, még csak nem is csillog. Vagy maximum alig. A lilát feltettem az UD Flash nevű lila szemhéjpúderére, ahogy kell a felső szempillatőhöz. 3 rétegben nem látszott, fotót így nem is hoztam, nincs miről.Nagy csalódás ez nekem, ilyen koncepcióval sokkal de sokkal többet ki lehetett volna hozni a "tusokból".
Íme a képek, egy és sok rétegbe - már nem is számoltam, csak próbáltam kicsalni belőle némi színt.







Hát ennyi lenne Kedveseim. Egy szó mint száz, nagyon jó a koncepció, a darabjai pedig jól harmonizálnak egymással. A pirosítón gondolkodom még, ha marad belőle a leárazásokra, akkor talán megveszem. (Nem az én színem egyébként, meg amúgy is van kb. 12 pirosítom itthon, de azért mégis...)
Nagyon jó választás bármelyikük, kivéve a szemkihúzókat. Bár fene tudja, biztos van aki tudná mire használni. 

A fekete lakkról lesz majd manikűr - mondjuk a többiről is. :)

Szerintetek milyen ez a trendkiadás? Várjátok már a filmet is? (Én 15-én megyek a barátnőmmel, pasimentes övezet ez a film. Lehet hogy mi leszünk a legöregebbek ott, de nem baj. Majd beszámolok.)

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. Jujj, nagggyon jók!!! :D Nekem is kellenek!
    Az Essence-s játékra csak kártyával lehet jelentkezni?

    VálaszTörlés