A fekete tus rejtélye

Sziasztok Szépségek!

Mára egy tusokról szóló bejegyzést hoztam nektek. Néhány hete kutattam a sminkes kincsesládámban és megdöbbenve vettem észre hogy nincs egyetlen darab fekete tusom sem. Mondjuk arra emlékeztem, hogy kidobáltam néhányat mert beszáradtak, na de hogy egy sem maradt!!!
Gyorsan-gyorsan hova kapjak alapon másnap rendeltem az Avontól 2 tust is, őket hoztam ma nektek mutatóba. Mindkettő akciós volt, még az ecset is, pontos árat sajnos nem tudok mert a kis cetlimen nincs felírva hogy mi minek az ára, de valahogy így oszlanak meg: 499 Ft, 759 Ft és 1299 Ft. Ezért a baráti árért kaptam egy Supershock gél tust, egy tusecsetet és egy tartós tusfilcet is.



1. Avon superSHOCK zselés szemhéjtus

A blackened metal árnyalatot választottam, a katalógusképen tökéletesen feketének látszott. Mondjuk élőben messze jár tőle. Ez tulajdonképpen egy középszürke gél rengeteg ezüst mikrocsillámmal. Gondolom ezért metal. A színét leszámítva nincs vele baj, krémes, pontosan és szépen kenhető, nem csomósodik. Még a dörzsölésnek is aránylag ellenáll, de lemosóval könnyű eltávolítani.
Az Avon tusecsete is nagyon bejön nekem, precíz, vékony vonalat tudok húzni vele, jó hosszú a nyele is, pont nekem való.





2. Avon Extra lasting liquid eyeliner pen

Ő már nem volt akkora zsákbamacska mint az első választásom. Jó ideje használom a barna verzióját, azt nagyon szeretem. Ugyanígy vagyok most ezzel a kis feketével is: tényleg nagyon könnyű vele dolgozni. Kellően merev a filces vég ahhoz hogy nagyon vékony és vastagabb vonalat is rajzoljunk vele, és a színe is ideális. Szerencsére mégsem annyira merev azért, hogy a más tusoknál már ismert, középső barázda itt ne jelentkezzen. Tudjátok, amikor húzzuk a vonalat és a közepén az ecset túl kemény vége kiradírozza a festéket, ergo két párhuzamos vonal lesz a szemünkön. Na vele nincs ilyen hiba, a tartósságára pedig nem lehet panasz: szépen tartja magát akár 10 órán keresztül is. Mindezek mellett egyáltalán nem maszatol.
Mindenképpen ajánlom!



Hoztam swatch-okat is, bal oldalt a gél egy és két rétegben látható, jobb oldalt pedig a filc.



Ti milyen tust használtok? Én még keresem az igazit, aki nem túl folyós, szépen lehet vele dolgozni; fényes, intenzív fekete a színe és tartós. Mit javasoltok?

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

0 megjegyzés