Kencefice


Sziasztok Szépségek!

Ma egy (k)rémes bejegyzést hoztam nektek néhány új szerzeménnyel. Vigyázzatok, hosszú lesz, sok-sok képpel.
A csomagot kaptam bejegyzésben láthattátok már az új BB krémemet, a Lioele Beyond the solution-t.
Amióta kibontottam, csak őt használom,imádni való! Könnyű felkenni és eldolgozni, szépen fed, nem kelt túlzottan olajos hatást, tartós, és lemosni is könnyű. Néhány perc alatt oxidálódik, és felveszi a bőröm színét. Egyre jobban szeretem, szinte biztos vagyok abban hogy ő váltja le a régi Missha Signature M-t. (A Missha 23-as árnyalatát használom, és semmi más baj nincs vele, mint hogy nehezebb szépen eldolgozni, illetve lemosni sem könnyű.)
Édes kis rózsaszín dobozban érkezett (azóta ezt kidobtam, így fotó nincs róla sajnos), maga a tubus is pink-fehér, kockás mintával aminek a logikáját nem értem, nekem pl. annyira nem is tetszik, de mondjuk nálam ez huszadrangú kérdés. Na jó, mégsem, mert a Missha-nak meg pont a csomagolása fogott meg. Íme tehát ő, fincsi kis krém, szép tubusban. Nekem - más blogokon olvasottakkal ellentétben - nem elég egy teljes pumpányi mennyiség,  kb. másfél pumpálásnyi adagot szoktam elhasználni, de ez tényleg csak sacc, mert nem egyszerre nyomom ki a krémet, hanem apró kis adagokban. Ezzel viszont tényleg vigyázni kell, mert könnyen megszalad az ember ujja, és irdatlan mennyiségű krém jön ki egyszerre. (Koszol azért rendesen, amint látható.)

Összehasonlításként itt van néhány kép, a Missha mellé nyomva, és eloszlatva:

-a színmintákon bal oldalt a Lioele, jobb oldalt a Missha BB -










Bár kinyomva egyformának tűnnek, itt már azért látszik, hogy a Missha valamivel sárgább és a textúrája is sűrűbb.

Elárulom, én mindennemű figyelmeztetés ellenére az Ebay-ről rendeltem a krémjeimet, eddig nem is csalódtam szerencsére, bár mindig alaposan utánaolvastam az eladóknak, és csak a blogokon ajánlottaktól mernék vásárolni. Az én választottam sing-sing-girl, Koreából postáz, és mindig rejt 2-3 kis mintát más termékeiből a csomagba. Maga a szállítás is extra gyors, 2 héten belül mindig megérkezett a csomagocska.

Aztán menjünk csak sorra, itt a másik újabb szerzemény, a Sleek Glisten me folyékony highlighter-e Empress árnyalatban.
Vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban. Nagyon sok jót olvastam róla, és a Sleek szemhéjpalettáit is imádom, így nagy várakozással rendeltem meg.
(Már maga a rendelés sem volt zökkenőmentes, sajnos az első csomagomból kifelejtették ezt a terméket, így egy második kis csomagban érkezett hozzám. (Ebay eladó, máskor is rendeltem már tőlük, Angliából postáz, és tényleg szuperek, gyorsak, kedvesek, pillanatok alatt megoldották a problémámat, tehát összességében ajánlom őket: Vanitypalace.)
Tehát megérkezett, és én az olvasottaknak megfelelően egy rózsaszínes árnyalatot vártam, megagigabrutál fénnyel. Hát nem ezt kaptam. Nem mondom, hogy nem jó, mert igen, csak nem rózsaszínes, hanem arany, és nem ANNYIRA fényes mint vártam. Egyébként nagyon szerethető kis cucc, szép, mattított üvegben érkezik, elegáns a csomagolás, a feliratok nem hivalkodóak. A krémet egy kis spatulával tudjuk kinyeri, én a  kézfejemre pöttyintem, és onnan viszem fel a szemöldökcsontomra és az arccsont fölé, a szememet világosítom vele inkább. Fotókon tényleg jó szolgálatot tesz, napközben viszont nem igazán érzem a hiányát ha épp nem használom. A krém igazán könnyű, szép arany színe van, eldolgozva pedig nem színez, csak fényt ad. Tényleg univerzális, bármilyen sminket fel lehet dobni vele. Megkockáztatom, még pirosító fölé is alkalmas, ha egy kis szokatlan ragyogást szeretnénk adni az arcnak.






Itt van aztán a szintén nagyon várt Sleek Luminaire korrektorom, szem alatti sötét karikák eltüntetésére. Extra benne, hogy mikroglittereket tartalmaz, amik szabad szemmel nem láthatóak, de szépen világosítják az adott területet. Megvallom, maga a koncepció teljesen elvarázsolt. Ki ne szeretne szép, egyenletes, mégis ragyogó bőrt? Na ezt a részt teljesíti is, tökéletes a fedése. Én a L02-es árnyalatot rendeltem, olívásabb bőrszínhez ajánlott, a rózsaszíneknek a L01-est javasolja a forgalmazó (MUP). A csomagolása igazán egyedi, egy fekete matt műanyag toll, egyik végén mini szintetikus ecsettel (ebből jön az anyag), a másik végén egy gomb. Semmi tekerő, csavaró rész. Elsőre küzdöttem is vele rendesen, az Istennek nem akart kijönni a cucc. Tehát nyomogatod a gombot, és imádkozol hogy még ebben az évezredben kicsikarj belőle valamennyit, azután ha megindul, akkor szembetalálod magad egy halomnyi krémmel.
Van viszont még több kontra: nekem nagyon nehéz felvinni a szem alatti érzékeny területre, egyszerűen túl sűrű, nem tudom jól eloszlatni, és a kis ráncokban szépen megül. Nem csak úgy ímmel-ámmal, hanem így 30 évesen sajnos akad már 1-2 ránc, na azokat nagyon szereti. Továbbá: vonzza a szemfestékeket, 2-3 óra után szépen beleszivárog a szempillaspirál fekete színe, a szemhéjpúder csillámai, a szemceruza maszata. Próbáltam vele mindent? önmagában, kompakt púder fölé, kompakt púder alá, de sehogy sem javult a helyzet. Egy szó mint száz: a kezdeti lelkesedés után egyre kevésbé nyúlok utána, újravásárolni pedig biztosan nem fogom. :(





Nos Szépeim, ennyi lenne mára, bocsánat ha kissé hosszúra nyúlt a mai post, de úgy éreztem őket együtt kell megmutatnom. Továbbra is várom a véleményeteket, kérdéseiteket, ötleteiteket. :)

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. Szia :)
    Nekem a Lioele BB krém tetszik nagyon az össze közül :)Már a kis tartokája vagy minek nevezzem az is megfogott, de a képek és az összehasonlítás alapján is az a nyerő számomra!
    Köszi a bejegyzést :)

    VálaszTörlés