MUA haul 1. - pisztácia-szerelem

Sziasztok Szépségek!

Elhoztam a MUA zsákmány első darabját, akarom mondani egyből két darabot.
Amikor megláttam hónapokkal ezelőtt, hogy milyen csuda akció néz ki a MUA háza táján, még nem hittem hogy körömlakkom is lesz tőlük. Aztán a facebook-oldalukon megláttam őt. Pistachio ice cream. Na itt megvettek. Örök kedvencem a pisztáciafagyi. Egyből be is tettem a virtuális kosaramba, ott lapult és várta hogy kedvezményesen megvehessem. Aztán megérkezett. Alig vártam hogy kipróbálhassam, bár nem kimondottan őszi-téli szín, de azért most is ő van rajtam. Csapjunk akkor a lovak közé, mutatom őt. Vagyis őket.


Ami legelőször meglepett, az a csomagolás mérete. Nagyon nagyon apró. Jó, oké, lehet hogy csak 1 fontba kerül a lakk, na de akkor is. 6,2 ml lakkot tartalmaz - az egyébként nagyon cuki és praktikus - üvegcse.
Az arányok végett mellé tettem az Essence BTGN fedőlakkját:


Mindegy, túltettem magam az első sokkon. Aztán jött a második. Kibontottam. A szagával nincs baj, körömlakk-szag, nem vészes. Na de az az ecset! Hát ezzel lakkozni majdhogynem lehetetlen.
A lakk állagra sem egy sűrű formula, kicsit folyósabb is mint szeretem, csorog mindenfele. De az ecset. Nem hogy pontosan nem lehet vele dolgozni, de úúúúúúgy csíkoz amilyent még nem láttam. Annyira de annyira jó kis ecset lehetett volna pedig, mert kicsi is meg lapos is, nem értem hol rontották el. Talán túl merev, a szálak meg nem igazán állnak össze. Mindenesetre gyötrelmes volt. Az első réteg olyan lett, mintha repedezős lakkot használtam volna. Mondjuk itt jön jól hogy folyik a lakk, aránylag szépen elterült a körmömön. Vékonyan kenni ennek megfelelően lehetetlen. A második réteget már jó vastagon vittem fel és nem igazgattam túl sokat, így azért mégis tűrhető lett az eredménye a műveletnek.

Ecset:


Maga a lakk egyébként szépen fed, 2 rétegben nekem teljesen elég. Relatíve gyorsan szárad, magában nem próbáltam az igaz, mert mindig a BTGN-re hagyom a szárítást. Egy szó mint száz, 1 órán belül alaplakkal + réteg színnel + fedőlakkal együtt megszáradt annyira, hogy tudtam itthon tenni-venni.
A színe viszont tökéletes, igazi pisztáciaszín. Nekem ennél több nem is kell.

Itt jött aztán a képbe a MUA nagy dobása, a Nail constellation. Ez tulajdonképpen kaviár-gyöngy, körömdíszítésre. Több különböző színvariációban kapható, mindegyik egy csillagkép nevét viseli. Én a halakat rendeltem meg (Pisces), szerintem ez mutat a legjobban ezzel a csudi lakkal. A kis gyöngyök egy szilikoncsőrű üvegben csücsülnek biztonságban. Nagyon tetszik ez a kiszerelés, tényleg nem szökdösnek a kis vacakok mindenfele.
Szóval a gyöngyöket a csőr segítségével kell a még nedves lakkra szórni, és amint megvan a kívánt mennyiség, egy ujjacskánkkal óvatosan eligazgatni, nyomkodni. Én mondjuk meg is lepődtem, mert nagyon könnyű volt vele dolgozni, szépen belepotyogtak a bogyók a lakkba, és nem is maszatolják el azt. A körmöm egy műanyag pohár fölé tartottam, abba potyogott bele a felesleges gyöngy. A melléklet útmutató alapján aztán ezeket praktikusan vissza lehet(ne) juttatni az üvegbe: le kell venni a csőrös szórófejet, megfordítani, és mint egy tölcsérrel, visszaszórni a szökevényeket. Na erre mondjuk nem alkalmas a szórófej. Az oké, hogy szépen belepotyogtak a gyöngyöcskék, de a lyuknál van egy milliméteres perem, amin nem jutnak ugye át a golyók, így csapdába estek. Én végül a pohárból egyenesen a nyitott üvegbe próbáltam önteni a felesleget, több-kevesebb sikerrel. Anyagveszteség azért van vele, de nem vészes.
Meglepő módon nagyon szépen megtapadtak a lakkban. Féltem hogy majd potyognak mindenfele, de nem, szép stabilan állnak benne. Biztos ami biztos, 2 réteg fedőlakkal fixáltam őket. Azóta túléltek 2 fürdést, néhány mosogatást és takarítást és komolyan mondom, egy darab sem esett le! A tapintását pedig külön imádom, olyan jó recés, de egyáltalán nem zavaróan, egyfolytában fogdosom! :)
15 gr kis gyöngy, összességében 3,5 fontért. Ha azt vesszük, hogy jelenleg nem túl elterjedt még ez a díszítés, nem is olyan rossz ár érte. Bármikor újravenném. (Sneak peak: ha a MUA facebook oldala eléri az 50ezer like-ot, minden termék féláron lesz a webshop-ban, ingyen szállítással világszerte. Tervezem beszerezni a többi színt is.)

Na de elég a szavakból, íme a végeredmény:





Nektek hogy tetszik? Van már tapasztalatotok a MUA körmös termékeivel?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. .egyetlen egyszer vettem MUA lakkot, se a fedese, se a lakk allaga, sem az ecset nem tetszett, igy tobbel mar nem probalkoztam be. talan az ujabb lakkok minosege jobb.... a gyongyok viszont jol neznek ki, azt hittem macerasabb veluk banni :)

    VálaszTörlés
  2. Ugyanezt a lakkot rendeltem meg! :) De akkor még jó, hogy a másikat, amit kinéztem mégse :s Örülök a képeknek, mert tuti nem fogok csalódni a színében, pont ilyenre vágytam! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! *.*

    Láttam sorsoltál, grat a nyertesnek! :)

    Sajnálom, hogy Fortuna nem állt mellém ebben a játékban, mert szuper nyeremények, nagyon örültem volna neki, ha nyerek, de hát majd talán legközelebb! :))

    Sok sikert a blogodhoz!

    VálaszTörlés
  4. Hátlányok, köszönöm a sok hozzászólást. A lakkal egyébként azóta is elégedett vagyok, 3 napot vidáman kibírt, a gyöngyök pedig 2 napig tartottak tökéletesen, akkor már elkezdett feljönni a szélén pár darab.
    A nyertes jelentkezését még mindig várom, de ha nem sikerült kapcsolatba lépnünk akkor újra sorsolok.

    Elíz, neked bevált a lakk?

    VálaszTörlés