Hajszépítés

Sziasztok Szépségek!

Ma egy hajszépítő bejegyzéssel készültem Nektek. Mindig is problémás volt, hogy mit kenjek a hajamra. Sajnos hajlamos vagyok a töredezésre, amin régebben csak a vágás segített. Aztán fodrászt váltottam néhány évvel ezelőtt, azóta rengeteget javult a hajam és nem csak a fazonja. :) Elkezdtem a fodrászkellékes boltban kapható termékek használatát és feladtam a harcot a drága és többnyire hatástalan drogériás kencékkel. Bemutatom ma a három legszuperebb találmányt, amit a szőkítés kezdete óta feltaláltak.
Míg el nem kezdtem írnia  bejegyzést, fel sem tűnt hogy ugyanaz a gyártója (Kallos) mindhárom csodának.

Az első egy hajpakolás. Én kétszer mosok hajat samponnal, a második öblítés mindig alaposabb. Ezután következik ez a nagyszerű kence. A címke szerint törölközőszáraz hajra kell felkenni a haj teljes egészére, és törölközőbe bugyolálva fél órán át fent hagyni. Na most ez a fodrászom és szerintem is túlzás. Azt tudni kell, hogy az alkalmazásával gyorsabban zsírosodik a haj. Én a tövekre általában havonta egyszer, festés után viszem csak fel, egyébként csak a hajvégeken oszlatom el és 1 perc után mindig (!) leöblítem alaposan, langyos vízzel.

Hatalmas kiszerelésben - 1 literes - kapható, ez 10-11 hónapra elegendő mennyiség az én közepesen hosszú hajamra. Elegendő egy fél diónyit elhasználni egy alkalommal, tényleg nagyon kiadós. Az ára abszolút pénztárcabarát, 725 Ft volt.

Tehát, kinyitjuk a dobozt és egyből jön az egyik legnagyobb erőssége: az isteni illata! Kókuszos-tejes, nagyon édes és intenzív, de egyáltalán nem zavaróan. Olyan érzésem van a használata után, mintha megettem volna egy fincsi kókuszos sütit. Szárítás után a hajon ebből szinte semmi nem érződik, ennek én személy szerint örülök is.
Az állaga is finom, nem túl sűrű, de szépen lehet adagolni és jól eloszlik a nedves hajon. Ami még nagy erénye, hogy nagyon megkönnyíti a nedves haj kifésülését, főleg hosszabb hajnál lényeges ez.
Azt még kitapasztaltam, hogy a tetejét fontos alaposan visszazárni, mert ha túl sok levegő éri, oxidálódni kezd, kicsit barnul a krém de a minőségét ez nem befolyásolja.

Mutatom képekben, ő az:

Kallos Crema al latte serical




Tehát miután kész vagyunk a mosással és pakolással/balzsamozással és törölközőszáraz a hajunk, alkalmazom a következő finomságot szintén a Kallos-tól: egy hajban maradó kondicionálót. Ő még inkább segít a kifésülésben, és tényleg jól táplálja a hajvégeket. Nagyon csajos, pink flakonban érkezik, az illata is szuper. Relax elnevezés van a flakonba ütve, tényleg nagyon nyugtató. Szintén nagyon megéri, 450 Ft-ba került a 300 ml.

Kallos Hair repair leave-in conditioner - Relax


Ezután szárítom a hajam lehetőség szerint egyenesre, majd kivasalom a világ legjobb vasalójával. Ha hajvasaló-vásárlásra készültök és tehetitek, válasszatok a Ga.ma professzionális termékei közül. Szintén a  fodrászomnál találkoztam vele először, azóta sem láttam még hajvasalót, ami ennyire simára és szögegyenesre vasal már egyetlen (!) húzással is. Nagyon durva, de 4-5 napig is szögegyenes marad a hajam és még a párás, ködös idő sem fog ki rajta. (Sajnos az én hajam eredetileg is hullámos, így régen folyton küzdöttem a ködös idővel.) Róla nem hoztam képet, de ITT megnézhetitek őt, a Ga.ma CP3 tourmaline laser ion-t.

És amint ezzel kész vagyok, jön az utolsó lépés: a Kallos szilikonos hajvégápolója (szintén a fodrászatban lestem el). Nálunk a fodrászkellékesnél ez szinte állandóan hiánycikk, elkapkodják amint kikerül a polcra. 30 ml 480 Ft, ez szerintem nem vészes ah megnézzük, hogy a hasonló kiszerelések mennyibe kerülnek a drogériákban vagy katalógusokban. Tehát ez egy pumpás flakonba zárt, átlátszó, sűrű szérum. Iszonyatosan selymessé, majdnem csúszóssá teszi a hajat. Finom, enyhe illata van, a hajon is érezni, én szeretem. Elég belőle 5-6 pumpálásnyi adagot eloszlatni a hajvégeken, kb. 3 hónapra elég egy ilyen kis tubus, heti 2-3 mosással számolva. Szerintem mindegyik termék csodás önmagában is, de így együtt használva őket azt mondom, sosem volt még ilyen selymes és puha a hajam. Mindenképpen próbáljátok ki őket, meglepően jók, főleg az árukhoz képest.

Kallos dry end serum


Végül egy kis trükköt mutatok, bár lehet hogy sokan már ismeritek. Vannak ugye olyan napok néha, amikor még meghalni sem lenne időnk. Na, ilyenkor egy ilyen mosás-vasalás tortúra pont nem fér bele, sem időben sem pedig energiában mérve. Ilyenkor vetem be a száraz sampon-trükköt.Kipróbáltam a nemrég bevezetett Syoss termékét is, de bevallom nekem egyáltalán nem vált be. Iszonyatos illata, nem is inkább szaga van, és nem is volt olyan meggyőző az eredmény. Hol máshol, mint a fodrászomnál láttam a Frottee termékét, azóta kipróbáltam és már a negyedik flakonnal vettem. A flakon felirata szerin +1 napot nyerünk hajmosásig, na én ezt ráér az még! felkiáltással kitoltam még egy nappal, így bátran mondhatom: ezzel a cuccal két extra napot nyerünk mosásig. A használatánál nagyon fontos, hogy csak a hajtövekre fújjunk belőle és minden rövid fújás előtt alaposan rázzuk fel a flakon. Ha nem így teszünk, pillanatok alatt kifogy belőle a hajtógáz, aztán dobhatjuk ki a sampon nagy részét a flakonnal együtt.
Elég erős illata van, ez 1-2 óra után csökken, de sajnos nem illan el teljesen. Nekem ez zavaró kicsit, de néha vállalható. Az alkalmazása után a haj látványra frissen mosottnak tűnik. Na, tapintásra sajnos nem, mert eléggé elnehezíti a hajat, de ugye elég kevesen fogják megtapizni nap közben a hajunkat, szóval belefér-kategória.
Én a DM-ben veszem, tegnapelőtt 999 Ft-ba került, kb. 2 hónapra elegendő nekem a benne levő mennyiség.

Swiss-o-par Frottee száraz sampon


Hát őket szerettem volna megmutatni nektek. Remélem segítettem vele, nekem nagyon beváltak, remélem Ti is így gondoljátok majd.
Ha már használtátok valamelyiket, mi a véleményetek róla?

Ja igen, azt még nagyon fontosnak érzem leírni, hogy a termékek gyártója nem támogatta sem a bejegyzést, sem a beszerzéseket. Mindent saját költségen vettem/veszek, minden befolyástól mentes a véleményem.

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. Na ma is okosabb lettem... Jártam már úgy száraz samponnal, hogy nem jött a flakonból, pedig éreztem, hogy van még benne cucc... Azt hittem a flakon hibás, de akkor most már tudom hogy előzhettem volna meg a gáz kifogyását... :)

    VálaszTörlés