Essence Breaking Dawn 2. - körömlakk 03 - a piece of forever

Sziasztok Szépségek!

Ma sem bírtam magammal, fel kellett avatnom a tegnap frissiben szerzett egyik Essence lakkomat, őt mutatom most be nektek.
Amikor még csak a promóképeket láttam meg, ő volt az első akibe "végérvényesen és visszavonhatatlanul beleszerettem". nagyon szeretem az arany színű dolgokat, és ez a lakk tényleg nagyon jól sikerült.
Először is a csomagolása nagyon megkapó, elegáns hatást kel és tökéletesen harmonizál a kollekció többi darabjával, semmi felesleges cicoma. A lakk neve pontosan illik a színre: az örökkévalóság egy kis darabkája, sosem megy ki a divatból.
Az üveg a már jól megszokott Essence-darab, vaskos kupakkal - én speciel imádom a fogását. Az ecset a Catrice-lakkoknál már hagyományos, lekerekített végű, lapos forma. Nagyon szeretek lakkozni vele, ezzel a típussal nem sikerül ooolyan naggggyon elmaszatolni a lakkokat mint a hagyományos ecsetekkel.
Maga a lakk kissé sűrűbb az átlagosnál, de ez nem is baj. Nagyon szépen terül, már egy rétegben is tökéletesen fed. Én biztos ami biztos alapon két rétegben mutatom meg, fedőlakkot most nem használtam.
A száradási idejére sem lehet panasz, az első rétegre már 5 perc után húztam a másodikat; ezt követően 20-25 perc múlva már lehet óvatosan mocorogni vele. Tartósságáról ugye nem tudok nyilatkozni, de nem hiszem hogy komolyabb probléma lenne vele.
Mutatom ám a képeket is, kérlek a túlfutásokat ne nagyon nevessétek ki, iszonyat béna formájú körmeim vannak, és 2 hónapja nem hajlandóak a képen láthatónál hosszabbra nőni.

Essence  - Breaking Dawn 2. 03 - A piece of forever







Nektek hogy tetszik? Szereztetek már valamit ebből a trendkiadásból, vagy csak én voltam ilyen megszállott?

Ui.: Ma megjött a postás az UD - The Vice palettával és az E.L.F. ecseteimmel. Beszámoló hamarosan. :)

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Szia :)
    Jó színe van :)
    Végül beadtam a derem és én a Jacob izét vettem meg! Még nem próbáltam, de jövő héten fogom!
    Ahogy figyeltem igazán jó a kis lakk felvivő ecsetke benne, se nem vastag se nem vékony!
    Gratula a ma érkezett palettához és ecsethez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Kipróbáltad már a lakkot? Neked mennyire tartós?
      Nekem sajnos a lila és a fekete 2 nap alatt vállalhatatlanra kopik és pattog... a kéket még nem próbáltam. A színek miatt elnézem nekik, de nem lesznek akkora kedvencek sajnos, mint amire számítottam. :(

      Törlés
  2. Szia!

    Köszi, a lakkokat imádom, szerintem te is szeretni fogod! :) Hamarosan jönnek a bejegyzések is az új szerzeményekről!

    VálaszTörlés
  3. En lemaradtam az Alice lakkrol  Mast meg tudtam venni, amit akartam.Tudom, ez nem olyan honlap, de ha valaki megvette, es megsem tetszik annyira, megvennem szivesen, jo aron. Koszonom szepen. nagytimszi@gmail.com

    VálaszTörlés