Milani szerzemények...

Sziasztok Szépségek!

Kis őszi szünet után jelentkezem, frissen, fitten, kipihenten, hála  a Hotel Karos Spa-ban eltöltött kényeztető napoknak. Élmény volt megint, komolyan, ha egyszer tehetitek, ne hagyjátok ki. :) (Volt Tarány Tamás - fellépés is, sőt Mága Zoltán vacsorázott mellettünk, ennek úgy örültem mint egy 5 éves kisgyerek).
Ha már medencézés, nem hagyhattam ki az új csillámtetkó-készletem kipróbálását sem, erről szól az első kép ma:




Ez bizony Csingiling, ezüst színben. Talán valamilyen erősebb szín jobban kihangsúlyozta volna a kontúrokat, de a sötétlila tankinihez egyik csillámporom sem passzolt igazán, így maradt ez. Abszolút elégedett vagyok egyébként a szettel, a ragasztó erős, jól tartotta a csillámport, szép fényes és csillogó lett a végeredmény, és ami a fő: saját magamnak kb. 3 perc alatt készítettem el a bokámra. :) Ha szeretnétek Csingilinget, ITT megrendelhetitek.

Szerencsére a napokban sikerült sok jó minőségű fotót készítenem, talán lassan belejövök ebbe is (bár hogy a téli sötétségben mi lesz, az még a jövő zenéje.)

Elutazásom előtt hozta a postás a kis Milani csomagomat, ezeket a szerzeményeket mutatom most meg nektek.
A Milani márkát a pirosítók utáni vadászat során fedeztem fel, és természetesen egyből ki is kellett próbálnom. A nagy kutakodás közben találtam jó néhány webshopot ahol kaphatóak ezek a csodák, végül mégis a jól bevált Ebay mellett döntöttem, így volt a legolcsóbb a postázás.
2 pirosítót zsákmányoltam, és egy szemhéjpúdert, amibe véletlenül szerelmesedtem bele és "Üsse kő, egy postával eljön'" felkiáltással a a rendeléshez csaptam.

Az elmúlt pár napban kipróbáltam a píreket, és nem csalódtam: hihetetlenül pigmentáltak, ezért óvatosan kell felvinni őket (sajnos porzanak is kicsit, főleg a matt szín), + pont viszont hogy rendkívül tartósak, a BB krémemen vidáman bírták a medencézést és a párás levegőt is. A csomagolást nem kedvelem különösebben, olcsó műanyagból van: az egyik tető sajnos megpattant, és az átlátszó része ki-kiesik, nagyon kell vele vigyázni. Az arany színű festék inkább csicsa mint elegáns, de ezt a tartalom miatt elnézem neki. Nagyon ötletesen 2 szintesre tervezték a kis tégelyt, felül a pirosító kap helyet, alul pedig egy (egyébként teljességgel használhatatlan) ecset és egy kis tükör lapul. Súlya 3,5 g.
Íme képekben, mit is tud (nagyobb képért katt):

Mlani Baked Blush - Terra Sole





Milani Baked Blush - Rose D'Oro



És végül megmutatom a szerelem-első-látásra mono szemhéjpúdert - ő a Milani Baked Eyeshadow Marble - Mix it up! árnyalata. ebbe a promóképbe szerettem bele:


Aztán megérkezett, és teljesen elvarázsolt - 



az első használatig. Sajnos alap nélkül használhatatlan, egy gyenge szürke árnyalatot sikerült kicsalogatnom belőle. E.l.f alappal viszont tényleg nagyon szép, és a tartósságára sem lehet panasz. Nagy bánatom, hogy nem a remélt teal szín dominál, ez egy gyenge fekete festék, csodás zöldes csillámokkal. Félreértés ne essék, nem rossz ám ő, csak nem ezt vártam tőle. Önmagában még nem használtam teljes sminkben, a Sleek matt feketéjére építettem és valóban nagyon különleges fényt adott neki. nedvesen egyébként biztosan jobban muzsikál, már amit az egyszeri próbálkozásommal sikerült megállapítanom. A hozzá adott kétvégű applikátor-ecset viszont meglepően jól használható. Na nem épp a mindennapi sminkelésben, de nekem így utazás alatt tökéletes volt (nem vittem magammal ugyanis sötét színekhez ecsetet). A csomagolása fényévekkel jobb mint a pirosítóké. Szó ami szó, végül nem bántam meg hogy megvettem őt is, de csaknem 8 dollárért biztosan nem vásárolnám újra.

Mutatom a swatch-okat (felül alap nélkül, alul alappal):


Hát ennyi móka jutott mára, remélem tetszett az összefoglalóm. Ha kérdésetek, kérésetek, észrevételetek, javaslatotok van, keressetek bátran - annak mindig örülök! :)
Tartsatok velem legközelebb is, rengeteg új szerzemény vár bemutatkozásra, és az E.L.F. ecseteim és az UD  palettáim is postán vannak már. ;)

Addig is legyetek szépek!

XOXO. Blondie








Share:

0 megjegyzés