NYX - Xtreme lip cream

Sziasztok Szépségek!

Mutatóba ma az őszi kedvenc ajakszínezőmet hoztam Nektek: a NYX egyik újítását. Csuda kis darab, ötvözi a szájfény minden előnyét egy rúzs fedésével.
Kis tubusban érkezik az új kedvenc, műanyag henger minimalista stílusú díszítéssel. Minden lényeges infó megtalálható a hengeren és ami a fő, átlátszó a tubus így egyből látjuk a színt is.
A kiszerelése olyan mint bármelyik szájfényé: szivacsos applikátorral lehet felvinni a kencét az ajkakra. Én speciel szeretem ezt. Az illata erősebb, olyan békebeli rúzs-illat. Egyáltalán nem zavaró, hordás közben pedig nem is érezni. Én különösebb ízét sem érzem. Állagra azért sűrűbb mint egy szájfény, viszont így is könnyen terül, nem csomósodik. Nagy előnye, hogy 100 százalékosan fed, viszont a legtöbb rúzzsal ellentétben nem mászik ki a száj körüli apró kis ráncokba. Tartósságra is szeretem, 4-5 órán át is szépen megmarad. Evés-ivás után mondjuk jóformán eltűnik, de ezt el is nézem neki.
Én a 04-es Buttery nude árnyalatot rendeltem. Ez egy narancsos-barnás árnyalat. A máshol látott swatch-ok alapján narancsnak képzeltem, de nem igazán az, és igazi nude-nak sem nevezném. Elég domináns szín - rajtam legalábbis, így általában a nude sminkeket (alig-szemfestést) szoktam feldobni vele. A szemem színét viszont szépen kiemeli.
Árban nem vészes, Ebay-ről rendeltem kb. 1600 Ft-ért. Csak ajánlani tudom, sok-sok színből lehet választani, próbáljátok ki, ha tehetitek!





Tags:

Share:

0 megjegyzés