Páváskodás

Sziasztok Szépségek!

Nem terveztem mára bejegyzést, de nem bírok magammal. Megjött végre az egyik Urban Decay palettám, akarom mondani az első! Szégyen vagy nem, engem még csak most kapott el az UD-láz, de elég alaposan, ugyanis a "The Vice" is úton van már. :)
Elöljáróban hoztam néhány képet, aztán ha jók lesznek a fényviszonyok (feltehetőleg hétvégén), csinálok majd még képeket, sőt smink is várható vele. :)
Íme tehát Ő:

Urban Decay Preen Shadow Box






A swatch-ok alap nélkül készültek, de így is látszik hogy mennyire gyönyörűek és pigmentáltak! Alig várom, hogy kipróbálhassam! :)

Nektek hogy tetszik? Használjátok esetleg?

XOX: Blondie

Share:

7 megjegyzés

  1. .a Vice-re kivancsi lennek majd, meg nem sok magyar blogban olvastam velemenyt rola :)

    VálaszTörlés
  2. Mindenképpen meg fogom osztani veletek. :) (Ezt a palettát egyébként tőled rendeltem, és látod: máris imádom! :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .orulok ha tetszik ! A Vice is tuti tetszeni fog, ha egyszer elkezdted az UD termekek vasarlasat, nehez lesz abbahagyni :)

      Törlés
    2. Hááát az komoly vásárlási költségeket vet fel. :) Utólag is nagyon köszönöm ám a csomagot, bombabiztos volt a csomagolás, és nagyon gyorsan ideért. :)
      Puszi ezúton is érte!

      Törlés
  3. Tényleg nagyon szépek :) Nekem a kék tetszik benne a legjobban!

    VálaszTörlés
  4. Én is a kék miatt választottam őt, félelmetesen gyönyörű! :) Ma pedig a bal felső rózsaszínt avattam fel, a giga mérető arany csillámokkal, komolyan gyönyörű! Tökéletes választás volt ez a paletta. :)

    VálaszTörlés