Avon mark. pirosító-highlighter duó

Az Avon júliusi újdonságai között találtam ezt a pirosító-highlighter "strobing" duót, és nyilván mindenképpen ki kellett próbálnom.




"Az üde pír és a ragyogó arcbőr a nyári smink elengedhetetlen része. A mark. legújabb 2 az 1-ben, kompakt pirosító és highlighter stiftje éppen ezért neszesszerünk legpraktikusabb darabja lehet, hiszen segítségével könnyedén érhetjük el ezt a kettős hatást. A stift egyik felében található pirosítót vigyük fel az almácskákra és ujjunkkal ütögessük bőrünkbe, majd a highlighter rész segítségével emeljük ki arcunk legmagasabb pontjait, hangsúlyozva arcvonásainkat."


Ilyen krémes holmikkal nem nagyon szoktam dolgozni, de gondoltam, úgyis nyár van, nem fog összekeveredni az amúgy is használaton kívüli porpúderemmel. Egty nagyon praktikus, dundi fekete tokban érkezik a két szín, stabilan zár a két kupak is, tehát abszolút táskabarát darab.





A swatch-ok elkészítése során már lezdett azonban gyanússá válni a történet, merthogy ahogy az látjátok is, sem sok fényt, sem sok színt nem sikerült kicsikarni belőle sajnos.


Nagyon olajos érzetű egyébként a textúra, viszont aránylag kemény, így egy erősebb nyomásnál morzsálódik a bőrön. Nem fogok hazudni: egyáltalán nem szerettem meg. Nekem ez a szín (amit inkább kontúrként alkalmazok és nem pírként) kevés, a highlighter meg maximum anniyra fényes, mint mikor megizzad az arcom. Nagyon nagy kár érte, mert nagyon akartam szeretni.





Hát látjátok, hogy nem látjátok. Tratósságról így nem is tudok nyilatkozni, mert ugye gyakorlatilag akkor sem látszik rajtam, amikor frissen van felkenve. Talán világosabb bőrön működhet, én most aránylag egészséges színűre vagyok barnulva.


Offtopic: kicsit káoszos lesz most a helyzet, ugyanis holnap költözés. Napok óta zsákok és dobozok között kacsázok, mindenem el van pakolva és csak a Jóisten tudja, mikor látom újra a legtöbb holmimat. Hamarosan jövök, mert rengeteg érdekes dolgot rendeltem mostanában, többek között egy rakat Colourpop terméket és színes zseléket körömre, így kérlek, tartsatok ki míg érkezem. :)

Share:

0 megjegyzés