Kék króm por a Born Pretty-től, nyomdával



Ismét csomagom érkezett a Born Pretty Store-tól, és jó szokásomhoz híven azonnal el is kezdtem a termékek kipróbálását.


Első körben egy kaméleon-króm port próbáltam ki, mert a tégelyek kibontása után ez tűnt a legizgalmasabbnak.




Már így is jól látható, hogy milyen erőteljes színe van, ez a manikűrben még jobban kiemelkedik. 2 réteg fekete géllakk volt az alap. Szeretek kísérletezni a különböző porokkal, így a hüvelykujjamon megpróbáltam a port a megköttetett szín ragacsos felületébe dolgozni - az ujjammal. Ne próbáljátok ki, nem működik. Csúnya is lett, és ledobta a rákent fedő gélt. A másik hüvelykemen már a szivacsos applikátorral próbálkoztam, még mindig a feketébe. Ezt se próbáljátok ki, nem múűködik. Nem lesz krómhatású sehogyan sem.
Aztán a többiujjamon már a javaslat szerint a fixmentes fedőre vittem fel az applikátorral. Így viszont fantasztikus lett az eredmény. Icipici mennyiség elég egy körömre, így - bár messze nincs teletöltve a tégely - de mégis hosszú időre elég lesz a mennyiség.


Az enyém a GPB20-as kódú szín, ami egy közepesen sötétkék por, enyhe lila shifttel. A lila abszolút nem domináns, de fénytörésnél jól látható. Van egy enyhe türkizes fény is a kékben, amit kimondottan szeretek. Nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog ez a manikűr, nem vagyok nagy kék-fan így szinte minden körömre, de most nem akaródzik leszedni.


So my latest package from BornPrettyStore just arrived last week and I desperately needed to try some of the products in the instance.
First I've decided to apply this beautyful blue-turquise-lilac shifting chameleon chrome powder, for which I've used 2 layers of black gel polish as a base. I've applied Born Pretty's no-wipe top coat, cured it, than applied the chrome powder with the small sponge and closed it with another layer of no-wipe top coat.
The end result is fantastic, I totally love it! It has a mirror chrome effect with a slight color shift.
You can find the powder HERE, for 4.29$. Mine is GPB20, but you can choose from 9 different color variants.








A szétreszelt körömágyért elnézést kérek, makacskodott az előző géllakkom az eltávolításnál.


Ha tetszik nektek ez a szín, vagy a hatás, ITT nézzetek körül, ugyanis 9 különböző színvarációban elérhető. (4.29$-ba kerül, ami soknak tűnik, viszont nagyon kiadós a cucc, és különlegesek a porok.)


A nyomdázás Moyra nyomdalakkal történt, visszamattított fehér géllakkra, ezt is fixmentes fedő géllel zártam. Tökéletesen működik, nem dobja le a minta a géllakkot.
Ez a lemez egyébként meglepetés volt, Rita a csomagom visszaigazolásakor írta, hogy ezt is becsempészte a pakkba, írjak már róla ugyan valamit. Eleinte nem voltam oda a madaras mintáért - utálom a madarakat - de szerencsére élőben rájöttem, hogy a madár fejét leszámítva szuperjól kihasználható minták vannak a lemezen, így mégis nagyon örülök neki végül.


Pattern was made with this nail polish plate which has great quality. I had no problems using it and you can do several manicures with lots of different patterns.
If you like it, you can buy it HERE, for 2.99$




A papagájos lemezt ITT tudjátok megrendelni, 2.99$-be kerül.


Ti szeretitek a színes krómporokat?

Share:

2 megjegyzés

  1. szép ez a krómpor, bár mindig rájövök hogy nekem a porozás túl macerás a végeredményhez képest, a lemosása meg valami borzalom, ha körömlakkba teszem. ha meg géllakkba, akkor meg vagy sokáig hordod mint alap, vagy lereszeled/leoldod :S :D sok a baj :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ebben igazad van sjanos. :) Még ezekkel a nagyon finom porokkal nem olyan vészes a munka, a nagyobb szemcsemérettel már jobban meggyűlik a bajom. És nem szeretem a fekete géllakkot, nagyon nehezen köt szépre. :(
      Én hetente géllakkozok újra, nagy ritkán két hétig is bírom egy manikűrrel.

      Törlés