BornPretty water decals - vizes matricák

Helló helló, hát visszatértem a nagy költözés után. Jelentem minden rendben velünk, kipakoltuk mindenünket, birtokba vettük a lakást, elkezdődött a suli a kiskorúnak, megy a munka ezerrel az új munkahelyen, így végre sikerül a bloggal is foglalkoznom. Azért menet közben körmöztem ám, sőt van több olyan online rendelésem is, amit mindenképpen meg szeretnék mutatni nektek a következő napokban, szóval érdemes feliratkozni és figyelni a frissítéseket.


A BornPrettyStore legutóbbi csmagjában csupa vizes matrica lapult, ezekkel is adós vagyok egy ideje, így mostanság ezekkel készülnek a manikűrök. Nagyon szeretem őket, egyszerű a használatuk, hibázni nem igazán lehet velük és szalonmunkához hasonló a végeredmény. Ha még nem használtatok volna vizes matricát, ITT találtok egy régebbi képes beszámolót róla.





Elsőként ezt a nagyin tavaszias, virágos ívet avattam fel. Egy világos türkiz és egy fehér géllakkal párosítottam, nekem nagyon tetszett az eredmény és többen meg is dícsérték.





A sórógyöngyökkel még nem vagyunk nagy barátok, egyelőre kísérletezek csak a használatukkal, de nem adom fel. A teljes körmös matrica méretre igazítását egyébként nem ollóval vagy reszelővel végzem, hanem savmentes primerbe mártok egy 0-ás ecsetet, azzal kenem körbe a széleket. Így szinte leolvad a felesleges rész és pontosan oda kerül a minta, ahová szeretném.
A matricát ITT tudjátok megvásárlni, jelenleg 0,99 $ az akciós ára.


A második manikűr a nyár utlsó meleg napjaira készült. Idén sem szerettem volna kihagyni a tengerész stílust, így ehhez ezt a hajózós ívet választottam:





A végeredmény a következő. Én nagyon szerettem, majdnem két hétig hordtam, ami nagy szó nálam.






A matricaív ITT vásárolható meg, akciós ára 0,99$.


A harmadik (most viselt) manikűröm muffinos lett. Vágytam valami világs pasztell kombinációra, az új színes zseléim között pedig találtam két összepasszlót, így ilyen kis friss, tavaszias eredmény született.








Nem csalás - nem ámítás, a két ív matrica kerül 0,99$-ba és ITT találjátok meg.


És végül egy olyan termék jön, amit nagyon - de tényleg nagyon - vártam. Hónapk óta meg akartam rendelni, de végül ebbe a tesztcsmagba került. Nem más, mint a Témix híres lehúzható alaplakkja. Szerettem volna egy olyan alapot, ami nem ezer évig szárad, egyszerű lehúzni és eddig csak jókat olvastam róla.






Sajnos nem tudtam hozni utána képet, ennek pedig egyszerűen annyi az oka, hogy a világon sehogy nem tudtam lehúzni. Lehet géllakkon nem működik, de ez úgy megkötött, hogy csak a lakklemsó szedte le. Mondjuk fedőlakknak lehet elhasználom majd. :D
Icipici adag, akciósan is 5,99$-ba kerül, szóval nekem totál nem érte volna meg ha vásárolom. Ha mégis tennétek vele egy póbát, ITT megtaláljátok, végülis eddig csak jókat olvastam róla.



Share:

0 megjegyzés