Ebay-wishlist 2017-re



Gondoltam, csinálok egy kívánságlistát így év elején, aztán meglátjuk, mi valósul majd meg belőle év végére. :)
A tudatos vásárlás jegyében operálva remélem, viszonylag kevés kacatot fogok majd felhalmozni a hónapok folyamán.


A BPS nyomdalakkjai elözönlözzék az Ebay-t is, vagy így - vagy úgy szeretnék beszerezni belőlük néhány árnyalatot.
2.69$ ITT.




Szintén nyomdalakk és már egy ideje szemezek is velük. Biztosan lecsapok majd egy szép nude-ra hamarosan.
0.99$ ITT.





Imádom a vizes matricákat. Nagyon könnyű bánni velük, jól pozicionálhatóak és rengeteg féle mintából válogathatunk. Apad a készletem, szükség lesz új darabokra.
2.95$-ért 50 ívet kapunk ITT.


Unikornis-ecsetszett. Nem érdekel, ha használhatatlan, de KELL! :)
8.73$ ITT.




Szintén lutri-kategória, de olyan jó rájuk nézni.
11.58 kanadai $ ITT.




Kylie-lipkit-dupe. Mivel a Lovely állványán hetek óta nem találom azt a verziót, lehet hogy benevezek egy ilyen kínai darabra.
2.99 ausztrál $, ITT.




Retinol+A vitamin szérum. Halványítja a péigmentfoltokat, kis ráncokat, egyenlíti a bőrtónust és feszesít. Nyilván létszükséglet.
9.95$ ITT.




Nagyon régóta birizgálja  afantáziámat ez a fekete maszk, szóval csak ki kellene próbálni. Ráadásul nem is vészez az ára, 1.49 GBP ITT.






Missha Super Aqua D-tos peeling gél. Nincs hozzáfűznivalóm. Mindnig ódákat zengek róla és most elfogyott. Nyilván újravevős.
9.69$ ITT.






COSRX termékek. Készülök belevágni a hámlasztásos történetbe és egyelőre úgy tűnik, ők lesznek  $ befutó. termékek. Mitteszer-elleni tonik AHA-val ITT 15.30$, BHA-s hámlasztó  szintén 15.30$ITT,  AHA/BHA tonik 18.71$ ITT.



Lassan engem is elkap ez az újkeletű tervező-láz, így nézegetem a stebbnél szebb post-it-eket, könyvjelzőket, matricákat. Ide nem hoztam linket, csak írjátok be az Ebay keresőjébe hogy post it vagy sticker, esetleg daily planner és máris ott lesz a bőség zavara.




Ezek a szép színes tervező lapok nagyon megtetszettek. Potom pénzért a miénk lehet, A5-ös méretben csak 3.22 $ ITT.




Aztán csak kéne egy új filofax is, amibe beletenném a szép lapokat és matricákat. ITT 5.29 GPB-be kerülnek ezek a sima verziók A5 méretben. Na jó, igazából van ám egy rózsaszín Playboy-os filofaxom, de hát már naaaagyon régi, még a volt férjemtől kaptam egy szülinapra. Azért 34 évesen hülyén nézne ki a kezemben. :D


Egyelőre ennyit gondoltam, de év közben biztosan becsúszik majd 1-2 apróság, mondjuk fülbevaló.


Ti miket vterveztek rendelni az új évben?

Share:

1 megjegyzés

  1. Én most rendeltem filofaxot az ebay-ről, már nagyon kíváncsi leszek. Rendeltem hozzá egy nagy csomó matricát is. Csak lenne már a kezemben. :D

    VálaszTörlés