Kívánságlistám - Notino

Nem ment ki a fejemből újabban a hajdanvolt iparfüméria reklámja, így hát hétvégén alaposan körülnéztem náluk. Jó pár évvel ezelőtt több parfümömet is rendeltem onnan, a Gucci Rush II és a Cacharel Amor amor nagy kedvencem volt.
A kínálat azóta jelentősen bővült, így kialakult egy kis wishlist-em is a most forgalmazott árukból. Megosztom veletek is, hátha találtok valamit, ami számotokra is érdekes lehet.


1. Coty Exclamation kölnivíz nőknek




Boldogult tinikorom egyik kedvenc illata, és most elfogott a vágy, hogy újból érezhessem. Minimáláron, 2080 FT-ért beszerezhető az 50 ml. Illatösszetevők: bergamott, barack,  jázmin, rózsa, szantálfa, pézsma, ámbra. (Volt régen egy kék verziója is, eau néven futott, azt is szívesen fujkáltam.)




2. Moschino Funny!




Ilyenem még nem volt, de egy barátnőmön megszaglásztam és nagyon megtetszett. Potom áron vásárolható meg szintén, 25 ml 6710 Ft. Összetevők: jázmin, narancs, grapefruit, pink bors, szőlő, zöld tea .


3. Miss Dior Chérie




Ez a parfüm régi nagy vágyam. lehet hogy kommersz, de imádom az ilyen intenzíven édes-fricskás illatokat. Teszter változatban a 100 ml-t már 19.930 Ft-ért megkaphatjuk. Összetétel: Fej: eper, mandarin, Szív: ibolya, jázmin, Alap: karamell, eper.


4. Bio-Oil PurCellin Oil ápoló olaj testre és arcra




Olyan sok dícséretet kapott már, hogy ki kell próbáljam.


Speciális hidratáló olaj ápoló arcra és testre
•A, E vitaminokkal valamint növényi kivonatokkal kialakított
•Egy forradalmian új összetevőt, PurCellin olajat, egy könnyű és nem zsíros formulát tartalmaz
•Finomítja és tonizálja a hegeket, striákat miközben javítja az egyenetlen bőrtónust
•A bőr puhább, simább, hidratáltabb és fiatalosabb lesz
•Hipoallergén, alkalmas az érzékeny bőrre


Krémmánián 4,31 az értékelése, ami szerintem nagyon jó, és már 3690 Ft-ért megvásárolható.


5. Cettua Charcoal tisztító tapasz




Általánosságban véve nincsenek nagy pattanásaim vagy sok mitteszerem, de azért az orromnak jót szoktak tenni ezek a tapaszok. A drogériás változatokkal nem vagyok különösebben megelégedve, ezt a fekete szenes verziót viszont ki fogom próbálni. 1290 Ft-ért beszerezhető, szóval szerintem az ár is rendben van.


6. Brazil Keratin Collagen Mask




Regeneráló és hidratáló maszk fokozott kollagén tartalommal. Az ilyen néniknek, mint én is, kell már a sok kollagén, hogy ne látszódjanak a kezdődő ránc(ocs)kák, a maszkokat szeretem, szóval ki kell próbálnom. Anyagilag sem katasztrófa, 890 Ft-ba kerül csak.
" A Brazil Keratin márka a brazil keratin rendkívüli regeneráló és ápolási tulajdonságait aknázza ki, ennek különlegessége, hogy egyebek mellett nagy mennyiségben tartalmaz tápanyagokat és vitaminokat."


7. Missha Waterful Bomb




A koreai Missha márkát szeretem nagyon, ezzel a mélyhidratáló géles maszkkal viszont még nem találkoztam máshol. 1090 Ft-ért kapható, biztosan adok neki egy esélyt.


8. Rimmel Stay Matte púder




Ezt aúdert már évek óta használom, nagyon szeretem a transzparens verzióját. Eddig itt láttam a legjobb áron, 890 Ft-ba kerül, 8 árnyalatban kapható, így ha kifogy a készletem, innen fogom újratölteni.


9. Makeup Revolution Flawless




Ezzel a szemfesték palettával már legalább egy éve szemezek. Valahogy annyira szép az összeállítás, hogy nem bírok lemondani róla, hiába tudom hogy a festékek nagy részének a hasonmásával már rendelkezem. Nem tudom, enyém lesz-e valaha is, de rendületlenül nézegetem. 4390 Ft-ba kerül, szóval nem nagy ár 32 színért, és a MUR szemhéjpúderek minőségében még nem csalódtam.


10. Tangle Teezer The Original




Van már egy pink Teezer-em, de anniyra megszerettem, hogy kellene egy a munkahelyemre is. Így főként télen sokszor gubancos lesz a hajam, mire beérek (sapka, kapucni, fülvédő nem a frizura barátja). Hihetetlen, de tényleg egyáltalán nem húzza még a vizes hajat sem. 2380 Ft-ba kerül, 5 féle színből válogathatunk. Garantáltan eredeti termék, a mostanit is innen rendeltem pár éve.


Ennyi holmit írtam össze egyelőre, nem is nagyon mertem tovább bogarászni, mert a lista a végtelenig bővíthető.


A webáruházat itt találjátok meg: https://www.notino.hu/
Ti mit rendelnétek meg azon nyomban?











Share:

0 megjegyzés