Illatkollekció - Avon Imari Elixir



Az Avonnak hála kipróbálhattam a januári újdonságok között megjelenő Imari Elixir kölnit. Katalógusparfümöt elsőre mindig félve szagolok meg, és ennél bizony meg is ijedtem, mert a fújókát megillatolva gejl nagyon erős, nyanyás illat csapott meg. Kétszer is meggondoltam, hogy a bőrömre merjem-e fújni, de aztán győzött a kíváncsiságom - szerencsére. Bőrön az illatnak köze sincs ahhoz, amit a műanyagon éreztem.
Teljes mértékben illik rá a leírása: " az Imari Elixir pont olyan, mint egy vérbeli nő – csábító, vonzó és szexi. Élvezzük az új illat hosszantartó hatását, amely a lédús szeder lágy illatával indul, majd a rózsa, a jázmin és a vanília jegyeivel mélyül el és válik teljessé. "
Én mondjuk a szeder illatát nem érzem ki belőle, de a rózsa, a vanília és főleg a jázmin abszolút átüt.
Tartósságra nem egy hűdenagy valami, eleve kölni, szóval olyan 2-3 órán át érezhető intenzíven, utána bőrközelben marad a vanília.
A csomagolása nekem olyan semmi különös, inkább maszkulin jellegűnek látom ezzel a sarkos formával és fekete színvilággal, de a parfümszórója kellemesen használható.
Ha szeretnétek egy lótifuti illatot, amit bátran táskába lehet dobni, ééés emellett szeretitek a kicsit fojtós, édes illatokat, szerintem tegyetek vele egy próbát. (Szigorúan 25 év felett, mégis egy nehezebb illatról van szó.)

Teljes áron 3799 Ft-ért szerezhető be.




Share:

0 megjegyzés