I heart chocolate - salted caramel paletta



Újra elkapott a láz, és néhány héttel ezelőtt megrendeltem két csokipalettát a Pink Panda webáruház kínálatából, ugye a lassan híressé váló I heart makeup termékeit. A mai bejegyzésben a Salted caramel egy példányát mutatom meg, és jönni fog a Pink fizz is.
Lassan már nem is fogom tudni nyomon követni, hogy hányféle csokipaletta forog a piacon. Az biztos, hogy az eddigi tapasztalataim alapján már nagyon kevés olyan szemfesték-paletta létezik, amiért képes lennék húszezer forint körüli összeget kiadni, nem kivétel ez alól a Too faced palettája sem, ami ennek az anyukája / őse / felmenője.


És igen, ezek a hasonmás darabok bizony tudnak olyan színvonalat produkálni, amik egy átlag nőnek hétköznapi / party sminkben tökkkéletesen megfelelnek (így, három k-val).
(Persze itt nem az Ebay és társai oldalain fellelhető, látványosan dupe darabokra gondolok, hanem a megbízható márkák általi koppintásokra, más köntösben.)


Naszóval egy rövid kitérő a Pink pandáról. Szeirntem már sokan rendeltetek tőlük, nekem ez volt az első alkalom. Alapvetően nem is volt semmi bajom velük, nagyon pontos volt a tájékozatás. Vették a megrendelést, feladták a csomagot, mikor mire számítsak. A csomagolás is gondos és csajos volt, erre sincs panaszom. Egyetlen kis epizód merült fel: a megrendeléskor feltüntettem, hogy a pénteken szállítsák, ne korábban. Erre már hétfőn (!) hív a futár, hogy ő itt van, hozta a pakkot. MOndom az nagyon remek, mert én meg nem vagyok ott és péntekig nem is leszek. Ja, mert ő nem kapta meg az infót. Nagyszerű. Mindenesetre meg tudtuk oldani a tarnzakciót.


Szóval a csomagolás nagyon csajos lett, kukk:




És akkor a tartalom. A paletták mindegyike egy erősebb csokis kartonban lakik, egy átlátszó műanyag segítségével jól látható, hogy melyik melyik.




Annyira de annyira guszta ez a csomagolás, hogy meg kell zabálni. Majdnem szó szerint. Nekem tökéletesen élethű lett a topping csorgása a csokikockákon, kész vagyok tőle.
Nagyon stabilan és biztonságosan zár egyébként, és elég masszív is. Nem nyiklik-nyaklik, bátran el merném vinni magammal akárhova. A fedél teljes belsejét tükör foglalja el, amit nagyon szeretek. Vészhelyezt esetén vagy igazításkor nagyon jól tud jönni.
A belepakolt kis applikátorral viszont nem tudok mit kezdeni, ecsetes vagyok na.


És a beltartalom, az aztán az igazi:




Bocsi hogy összetapicskoltam, de képtelen vagyok kivárni, míg a swatch-olásoknak és fotózásnak kedveznek a fények.


Van ám a színeknek becsületes neve is, ezek egy átlátszó műanyag lapocskán laknak a palettában. Én előszeretettel hagyom el őket, épp úgy mint a Sleek példányokét.


Van benne Delicious, aki tökéletes alapszín / satírszín; Drizzle, Perfect és Candy, akik a matt barnák szerelmeseinek készültek; a Crunch a kékségével fogott meg, a Cake pedig az abszolút szerelmem: egy irrizáló hideg rózsaszín. A Tempt  feketesége nem az igazi, nekem inkább sötétszürke, de így is el van találva a koncepció.


Mindegyik szín alapvetően kellően pigmentált és jól építhető, bár erre nincs igazán szükség. A swatch-ok egyszeri ecsetmártogatással, alapra készültek:
















Ha egy igazi, minden hétköznap kihasználható palettát kerestek és alapvetően szeretitek a meleg színeket, akkor bátran ajánlom nektek.
A Pink Pandánál ITT érhető el (jelenleg sajnos hiánycikk), 3490 Ft-ba kerül és minden fillérjét megéri!


Nektek van már I < csokipalettátok? Mennyire lelkesedtek a budget replika darabokért?

Share:

2 megjegyzés

  1. Imádom! :) Nagyon szuper paletta!

    VálaszTörlés
  2. Nekem az elsőként kiadott csokipaletta és a fehércsokis paletta van meg. Mindkettőt szeretem, szép pigmentáltak a színek és relatíve tartósak is. És a csomagolás strapabíró, tényleg. Tudom, mert már kétszer-háromszor sikerült lezuttyania a palettáknak.

    VálaszTörlés