Teszt - AVON Advance Techniques hajkefe



Az Avon jóvoltából néhány hete már tesztelhetem a februári katalógusban újonnan megjelent hajkefét, így hát ideje megosztanom veletek a tapasztalataimat.


Amit ígér: "
Az új Advance Techniques luxus hajkefével nincs több gubanc és töredezett haj. A mindennapi hajformázáshoz ideális párnázott hajkefe természetes vaddisznószőrből készült sörtékkel és nejlonsörtékkel kombinálva segít kíméletesen kifésülni, még a kócos, gubancos hajat is. A puha sörtéknek köszönhetően a hajkefe kíméletes a hajhoz, így kevésbé töri vagy roncsolja azt."




Nos, mielőtt kézhez kaptam vona, azt gondoltam hogy alapvetően olyan lesz, mint a hagyományos vaddisznósörtés kefék. Ebben tévedtem és nem is bánom. Nem csupán állati szőrből áll, hanem a hagyományos műanyag sörték is szerephez jutnak benne. Ezek gondoskodnak arról, hogy a hajunkban keletkezett gubancokat kibonthassuk, miközben a vaddisznósörték tisztítják és simítják a hajszálainkat. A vaddisznó sörtéit azért szeretjük, mert a szerkezete hasonló a hal pikkeyeihez, így könnyen gyűjti magába a koszt és a feleleges zsírt.


A legeslegfontosabb tapasztalatom, hogy használata közben abszolút nem érzem, hogy én most épp gubancmentesítek / bontok. Még a tangle teezer-emnél is sokkal jobban bevált, bár bevallom csak száraz hajon alkalmazom. MIóta megvan, minden este őt hazsnálom, hogy a napi szennyeződéseket, pihéket és kis csomókat kiszedjem a hajamból.


Tisztítani is nagyon könnyű, a kihullott szálak szépen megtapadnak a vaddisznószőrben, és így egy mozdulattal kitakaríthatjuk a fésűből, nem fog mindenfele potyogni a sok hajszál.
Samponos langyos vízzel is átmoshatjuk néhanap, hogy sokáig rendben tarthassuk vele a frizuránkat.


Mindenképp ajánlom, próbáljátok ki a nektek szimpatikus verziót, már nagyanyáink is erre esküdtek!



Share:

2 megjegyzés

  1. Engem kicsit riaszt, hogy összegyűjti a zsírt, hajat mosni is 3 naponta szoktam, akkor elvileg a kefét is 3 naponta ki kellene mosni, nem tudom, bírná-e. De jól hangzik. Az otthoni kefét nem használom, lecseréltem a tangle teezerre, mert azzal nem tudtam fésülködni, hiába vaddisznós, a sörtéi is máshogy álltak, lehet, az a gond.

    VálaszTörlés
  2. @Audrey80: jogos a felvetés. :) Azért 3 naponta nem kell mosni a kefét, arra még tisztán emlékszem, hogy anyulám idejében az összes ismerős "néninwk" volt ilyenje. Manapság meg, nézegettem a drogériában, aranyáron adják. Hosszútávon szerintem jót tesz a hajnak. Ebben a példányban meg azt imádom, hogy úgy bontja ki a hajam, hogy meg sem érzem, sőőőt: ma jöttem rá, hogy a szárazsampont is tökéletesen egybedolgozza a hajammal, nem marad utána fehér réteg. :)
    Remélem sokaknak beválik majd. :)

    VálaszTörlés