Ebay wishlist Part 1.

Hát ez a nap is elérkezett a blog életében, Ebay-kívánságlistát állítottam össze. :)
Igazi szívtipró az a weboldal, külön csodaország, órákra el lehet veszni a bugyraiban.
Most javarészt smink- és bőrápolás vonalon nézelődtem, illetve a bizsukat sem tudom kihagyni.



Nézzétek, mik rabolták el a szívemet mostanság..


Ecsetkészlet. Ezzel csalok, mert már van egy szettem, de annyira szuperjó, hogy kellene még egy adag.


Itt 11.57 $



Cicafüles hajpánt, kozmetikai kezelésekhez. Nem kell indokolni...




Itt 4.59 $


Lila spirál. Mert olyanom még pont nincs.





Itt 0.99 $



Fekete agyagos pórustisztító maszk.





Itt 3.15 $



Folyékony latex, nail art-hoz, mert még nincs:




Itt 1.89 $





The Balm replika paletta. Na.





Itt 3.99 $


Csokipaletta replika. Ez is kell. Naná.




Itt 4.79 $




Mert még pont lila rúzsom nincs. Meg fekete.



Itt 1.37 $

Nyakbizgentyű. Mert egy igazán hatalmas is kell a készletbe.



Itt 4.81 $

Hát mert milyen cuki már?


Itt 0.99 $

Megint csalok, mert már megrendeltem. Konjac szivacs, nagyon várom, mit tud...


Itt 3.89 $

További csalás, mert már megérkezett, első éles bevetésére vár. Zselés köröm csiszolásra vettem, rmeélem beválik majd.


Itt 8.65 $

Transzferfóliák. Szeretném megtanulni, és olyan sokfélét láttam már.


Itt 0.99 $

És végül a sötétben fluoreszkáló lakkok. Van már egy ilyen Lovely fedőm, de ezeket a színeseket is ki szeretném próbálni.


Itt 1.99 $



Ti szoktatok Ebay-ről rendelni? Mire vágytok mostanában?





Share:

0 megjegyzés