Teszt - Avon matt rúzsok



Szerintem már sok blogon olvashattatok az Avon új, matt hatású rúzsairól. Hozzám is megérkezett két példány a rengeteg szín közül, nézzük meg őket közelebbről.


Amit ígér: "Napjaink szépségtrendjeiben időről-időre nagy hangsúlyt kapnak a matt hatású sminkek. Éppen ezért az AVON egyik legkiemelkedőbb februári újdonsága a matt hatású ajakrúzs, amely tökéletesen matt színt és hidratált érzést kölcsönöz az ajkaknak. A rúzs bársonyos formulájának köszönhetően simán siklik az ajkakon, nem szárítja, hanem sokkal inkább hidratálja azokat. Emellett pedig hosszan tartó matt hatást és erős fedést biztosít. A matt hatású ajakrúzsok 15 mesés árnyalatban érhetőek el, hogy a halványabb és az erősebb árnyalatok szerelmesei is megtalálják a számukra legideálisabbat."


A rúzsok a már megszokott hasáb alakú tokban kapnak helyet, kis változás, hogy a tok matt, gumiszerű borítást, és a tetejére kis átlátszó ablakot kapott. Így gyorsan megtaláljuk, melyik rúzsunk matt, és a kis ablakon bepillantva az árnyalat is jól látható.
A fekete réteg sajnos gyűjti a koszt, de én ezt nem rovom fel neki, úgyis a tartalom a lényeg.


Minkét rúzsról elmondhatom, hogy nagyszerű formulával rendelkezik. Nagyon krémesek, hihetetlenül könnyen siklanak az ajkakon és nem igényelnek különösebb aláhidratálást sem. Azért egy alapos radírozás elkél előttük, mert mint minden matt termék, ezek is hihetetlenül kiemelik az egyenetlenségeket. Viszont nem ülnek meg a redőkben, nem folynak ki az ajkak körüli kis ráncokba és tényleg szép, matt finish-el rendelkeznek. Hosszabb távon sem szárítanak, mi nagyon nagy piros pont.

Hozzám két, inkább natúr árnyalat jutott el, első közülük az Au naturale. Újabban bele vagyok bolondulva a nude rúzsokba, folyamatosan keresem a jobbnál jobb példányokat és ezt a színt különösen megszerettem. Melegebb hatású, olyan igazi csak-feldobom-és-már-megyek-is darab, és szinte minden sminkhez illik.




A Posh petal is egy igazán szép, hideg tónusú rózsaszín, némi lila felhanggal. Nála észrevettem, hogy az ajak bőrének hibáit jobban kiemeli, mint a fenti nude társa, szóval vele vigyázni kell. Rajtam sajnos élőben nem mutat jól, nem illik a színeimhez. Olyan vagyok vele mint egy énekes halott, szóval senkit nem akarok live képekkel rémítgetni, de ez nyilván nem a szín hiánya. Ennek megfelelően viszont csak a hideg típusoknak ajánlom, porcelán bőrrel.



És íme, így festenek egymás mellett:









Ezer bocsánat, de nem bírtam kevesebb képet kiválasztani, nagyon tetszenek. Egyetlen hátulütőjüket fedeztem fel, sajnos nem túlságosan tartósak az ajkakon. Valószínűleg a nagyon krémes formula miatt van. Nem köt az ajkakra, amit én mondjuk nagyon szeretek, mert kellemes, szinte nem is érezni hogy viselem, de 2-3 óránként újra kell húzni. Szerencse azonban, hogy nem foltosan, hanem egyenletesen kopik, de azt a legkisebb érintésre, ivásra is. 

Összességében véve mindenkinek ajánlom, aki szerei a matt rúzsokat, az olyan ajakkencéket amiket pikkpakk fel lehet kenni, könnyű a formulája és ezért cserébe nem sajnálja az energiáit hogy 2-3 óránként újrakenje.

Ti kipróbáltátok vagy ki fogjátok próbálni valamelyik árnyalatot?

Share:

0 megjegyzés