Vélemény - Best Fm

(Kép INNEN.)


A mai napi bejegyzésnek semmi köze a szépségápoláshoz, előre szólok.
Viszont kissé felpaprikázva érzem magam. Valószínúleg nem sokan ismeritek a fent nevezett rádióadót, én is csak néhányszor hallgattam, kocsiban ülve, ergo nem vagyok tisztában a működési elvükkel, házirendjükkel.
Azonban a mai reggelen történt egy kis incidens, és muszáj kiírnom magamból. Lehet, hogy rendszert csinálok a vélemnyformálós posztokból. Vagy nem. Majd eldöntitek, hogy tetszik-e nektek.



Tehát íme, a történtet összefoglalva. Igen, emailben hangot adtam a nemtetszésemnek.


" Tisztelt Best-FM!


 


A mai napon felhívtam a torta-játékkal kapcsolatos információs vonalat. Egy hölgy vette fel a kagylót, bemutatkozás nélkül. Rendben, ez lehet hogy megszokott, én azért elmondtam a nevemet.


Belekezdtem röviden, tömören és illedelmesen, hogy a torta-játékkal kapcsolatban… Majd itt félbeszakítva jött a pattogós kérdés: Mikor van a születésnap?


Becsülettel megmondom, a mai napon.


Ezek után viszont kissé sértve éreztem magam, mert a hölgy először le”Drágám”ozott, majd hosszú monológba kezdve ecsetelni kezdte, hogy mennyiszer elmondta már, hogy adott napon nem lehet jelentkezni, és ez hányszor elhangzik.


Rendben, ezzel nem is szeretnék vitatkozni, elfogadtam, majd elköszöntem. Gondoltam én. A monológ viszont folytatódott. Volna. Valószínűleg tiszteletlenség, de a hallható felindultságban elkövetett „kiosztás” közben bontottam a vonalat. Ezért elnézést kérek.


Arra viszont hadd kérjem meg Önöket tisztelettel, hogy a jövőben hasonló céllal telefonáló kedves hallgatóikat ne ilyen stílusban fogadják, mert nem vet jó fényt az adóra.


Köszönöm, ha végigolvasták."

Nem akarom mentegetni magam, lehetséges hogy tudnom kellett volna, hogy adott napon már nem lehet jelentkezni.
Előzmény: ma van a Zuram szülinapja, és reggel azzal fogadott, hogy tuti nem neveztem be a torta-játékba. Igaza volt, még a szülinap is majdnem kiment a fejemből. Jó, mondom, egye-bassza, meglátom mit tehetek.

Naszóval, nem tudom, mibe' fájt volna a hölgynek udvariasan elmondani, hogy sajnos erre már nincs lehetőség. Ez egyetlen mondat, az idejét sem rövidíti meg, gondolom van munkája bőven. Hogy ő ezt már ezerszer elmondta, az sem az én bajom, nem nekem mondta el.
Nem kezdtem el vitatkozni, kuncsorogni, "léccikézni". Megköszöntem a tájékoztatást, elköszöntem.
Hogy egy médiában dolgozó embernek az miért kellemes, hogy a nyilván már előzőleg őrizgetett vadidegen nyakába zúdítsa, arról fogalmam sincs.

Megjegyzés: 10 évet lehúztam ügyfélszolgálati munkakörökben. Ha én akár egyetlenegyszer ilyen stílust engedtem volna meg magamnak egy ügyféllel szemben, kaptam volna akkora figyelmeztetést, hogy hazáig nem állok meg.

Tudom, megoldása, lezárása, feloldása nem lesz a történetnek. Én meg kiírtam magamból. Lehet, hogy feleslegesen háborgok, de rosszul esett.
(Megjegyzés kettő: nekem is vannak rossz napjaim, én sem vagyok mindig tündibündi, meg cukimuki és elnéző. Most meg nem csak rossz napom, hanem k*/&#szott k.#va sz@r időszakom van épp és sokszor élni is utálok.)

És a félreértések elkerülése végett: nem az ingyen-torta hiánya fáj, mert este úgyis sütök oroszkrémet. A gesztus lett volna fontos, Neki is és nekem is. (És igen, rosszul érzem magam, amiért nem gondoltam rá korábban, pedig jelezte szegény vagy 5x, hogy örülne neki, ha legalább megpróbálnám.)

Nektek is köszönöm, ha elolvastátok. És ha már idáig eljutottatok, megkérdem: legyenek gondolkdós, véleményes posztok a jövőben, akár életképek, események? Pozitív / negatív, ami épp jön:

*Torta-játék: "Hogyha ön egy igazi meglepetés ember aki szeret adni, akkor a lehető legjobb helyen jár! Hívja szerkesztőségünket a 06 52 450-900-as számon hétköznap munkaidőben. Adja meg rokona, barátja, kollegája esetleg ellensége nevét, címét továbbá ne felejtse el megadni az alkalmat is.

Ezek után várják a tortának álcázott sült galambot minden reggel 9.00 és 10.00 óra között a 104.6 Mhz-en.
(http://www.bestfm.hu/kozosseg_tortasorsolas.php)"


Share:

2 megjegyzés

  1. Több ízben is udvariatlan volt a nő, ez van, ezek után be se kapcsolnám őket. Nagyon utálom én is, ha valaki nem tud viselkedni a munkahelyén. Nem tartozik rám a magánélete, az nem mentség, hogy rossz napja van. Félbeszakítani, kioktatni, nem megfelelően szólítani a telefonálót, nincs hozzá joga. Eléggé lazul a viselkedési morál, pl. a héten bejött 3 pasi, hogy kössünk üzletet, kapásból letegeztek, na most ha üzletről van szó, akkor nem kellene bratyizni, üssünk már meg hivatalos hangnemet, nem vagyok tini. A főnök ennek megfelelően visszategezte őket, na őt nem merték letegezni, hát nem érdekes?
    Ha boltról van szó, én vissza se megyek oda, ahol nem megfelelő a viselkedés, el tudom költeni máshol is a pénzemet.

    VálaszTörlés
  2. @Audrey80: köszi, azóta már érkezett válasz, persze a szokásos elnézést kérünkkkel, és félreértés volt persze, és kérjek számot a kívánságműsorban. :)
    Ez a tegeződés meg, munkakapcsolatban, ezt nem fogom soha megérteni...

    VálaszTörlés