Új Essence Colour&go körömlakk - 147 Miss Universe

Sziasztok Lányok!

A tegnapi bevásárlás újabb darabját hoztam ma, nevezetesen egy Colour&go körömlakkot, a 147-es számú miss Universe-t. Igazán találóra sikerült a név, ez a lakk ugyanis egy lila és zöld mikrocsillámokkal kevert mélykék szín, pont mint az űr a csillagokkal. Nekem legalábbis ezt juttatja eszembe.



A lakk külsőre nem nagy meglepetés, az új, jó formájú üvegben található, a színkódos kupakkal pedig könnyű felismerni a többi között. (A kupak még egy csini, piros "New" matricát is kapott, így könnyen kiszúrhatjuk a régebbi színek között is.) Az ecsete lapos, lekerekített, ahogy azt megszoktuk. Én nagyon szeretem, könnyű vele lakkozni.
Maga a lakk kissé folyósra sikeredett. Nem vészes, de jobban oda kell figyelni rá, mint általában a többi Essence lakkra.
Egy rétegben semmit nem mutat, nem terül egyenletesen és csíkoz is, illetve a színét sem adja vissza. Két rétegben viszont tökéletes, az előbbi hibákból semmit nem tapasztaltam. Viszonylag gyorsan szárad, lemosni sem nehéz.

Meg ekll mondjam, a boltban kb. 10 perig vacilláltam, hogy megvegyem-e. Levettem az állványról aztán visszatettem. Mentem egy kört, visszamentem, levettem és visszatettem. Aztán amikor harmadszor került a kezembe, tudtam hogy ha otthagyom, meg fogom bánni.
Biztosan így lett volna, de szerencsére már az enyém. :)

Íme a képek, remélem így már Ti is értitek, mire fel a nagy lelkesedésem:




Nektek hogy tetszik? Bővítitek a gyűjteményt ezzel az új színnel, esetleg mást néztetek ki?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Nekem nagyon tetszik! Mindenképp meg fogom majd nézni! :-))

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik, szép. :)
    Nekem nem nagyon váltak be az új essence lakkok, akkor nem egyformák. :)

    nézz be hozzám is, ha tetszik a blog és van kedved iratkozz fel, köszönöm :)
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon nagyon, fel is került a listára :S :D

    VálaszTörlés
  4. Hajrá lányok, vegyétek csak, tényleg gyönyörű! :)

    VálaszTörlés