Mai szerzemények

Sziasztok Lányok!

Megmutatom gyorsan a mai szerzeményeket, délelőtt Rosmann-t és DM-et jártam. Már fotózom a holmikat, ma lesz poszt végre.
Ha valami különösen érdekel Titeket, írjatok és azt hozom elsőnek. :)



Ui.: a Rosmann-ban elkezdődött a Catrice kifutó termékek kiárusítása, 699 Ft-os áron. A veszprémi üzletben pedig további akciós termékek vannak, Max Factor lip tint 07 árnyalatban, ha jól emlékszem 700 Ft körül, Essence Fantasia darabok, Catrice 2 végű szájfények 400 Ft-ért, nézzetek be!

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Jé, már kint vannak az új darabok essence-ből? :O
    Tegnap délután még nem voltak, legalábbis a Kossuth utcaiban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma reggel mentem be a Kossuth utcaiba és onnan vannak, de még nincs minden amit a promóképek szerint jön majd. Csalódott is vagyok, az isteni smaragdzöld lakk és a topperek még nem voltak kirakva. :(

      Törlés
  2. A Baleás sampon nagyon jó, én is azt használom, már a második kókuszcsodámat fogyasztom :)
    Kíváncsi vagyok, Neked mi lesz a véleményed :)
    A testápolóra meg kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Baleás sampont a Te ajánlásodra vettem, holnap kipróbálom és majd beszámolok. :)
      A testápoló all-time favourite, ennél már csak a TBS makadámdiós testvaja volt jobb a bőrömre. :)

      Törlés