Lakkoztam 2. - Miss Sport Metal Flip 030

Sziasztok Szépségek!

Megmutatom zsinórban a másik Metal Flip lakkomat is, ha már egyszer belecsaptunk a lecsóba.
Ő volt az a szín, amit elsőre levettem a display-ről, annyira megtetszett üvegben a szépséges világoskék színe. (Ő a sarki fény után  aurora borealis-nak elnevezett szín. Üvegben valóban van hasonlóság a természeti jelenséggel, de csak üvegben.)




Túl sokat tényleg nem is írnék magáról a lakkról, nagyjából ugyanazt tudja mint a 040 szín ebből a termékcsaládból:
" lakk a megszokott, négyzetes talpon álló, gömb alakú üvegben kapott helyet, az ecsete viszont más mint az én korábbi MS lakkjaimnál volt. Ez bizony barátságosan lapos, lekerekített kis ecset, tökéletesen lehet használni, szép precízen lakkozni.
A kupak hossza is tetszik, bár kicsit vékony, de stabilan fogtam, nem volt gond vele.
A lakk szaga semmi különös, se nem túl erős, de nem is szagtalan, viselhető.
A száradásával is nagyon meg voltam elégedve, nagyon gyorsan húzhattam a második réteget."

Egyetlen iszonyat nagy bánatom van, mégpedig a fedése: 1 rétegben szinte semmit nem mutat, 2 rétegben van fotókon, de igazából nekem még így sem jön be igazán, belőle kell a három réteg szerintem.
Sajnos ennél a színnél a duokróm hatás sem igazán átütő, igazából a világoskék metálos színnek van egy minimális lilás átfénylése.

Ha ezt előre tudom, nem vettem volna meg, de ha már így alakult, hát majd lesz vele valami. :)





Szerintetek? Szuper lett vagy csalódás?

XOXO: Blondie

Share:

6 megjegyzés

  1. Szerintem próbáld ki egy középkéken, hátha megcsillogtatja a tudását, ha nem, akkor sajnos csalódás :-(

    VálaszTörlés
  2. Promó képeken és üvegben nagyon tetszik, kár, hogy felkenve nem olyan, de szerintem adok neki egy próbát, majd alappal is kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
  3. Hajrá csajok, nem adjuk fel! :) Épp most hoztam haza a 010es színt is, kíváncsi vagyok ő mit tud. :)

    VálaszTörlés
  4. nekem tetszik!! csini!!

    VálaszTörlés
  5. Én még nem próbáltam a körmömön, de nagyon nagyon tetszik, és remélem szép lesz (vagyis inkább, hogy tetszeni fog :D), bár amúgy is szándékomban áll sötétkék lakkra kipróbálni :]

    VálaszTörlés
  6. ez most nekem nagyon kiábrándító élmény volt! :(

    VálaszTörlés