Essence 3D szemhéjpúder - teszt

Sziasztok Szépségek!

A ma délelőtti bevásárlásom egyik darabját azonnal fel is avattam, és egyből meg is mutatom Nektek.
Ő az Essence új, 3D hatású szemhéjpúder-családjának a tagja, a 01 - Irresistible green dream.
Csodaszép, halvány és sötétzöld kombó, igazi tavaszi szín nekem.





A doboza valamivel nagyobb, mint egy mono púderé, és masszívabb is. Valahogy mintha több lenne benne az anyag és jobban is zár, tetszik.
A 3D nevet a síkból kiemelkedő, hullámos felületű világosabb árnyalat kialakítása miatt kaphatta, engem mondjuk ilyen apróságokkal is meglehet fogni. Így néz ki:




Első körben csak a karomon swatc-oltam, mindenféle alap nélkül. Mondjuk már itt feltűnt, hogy a pigmentáltsága nem színötös, de nem is borzalmasan gyenge, mint ahogy néhány régebbi Essence-darabnál tapasztaltam. Eddig még nem vette észre, hogy porolna, szóval remélem ezzel ezután sem lesz gond.


Itt azért már látható, hogy a világosabb árnyalat épp csak halványan zöld, és le is vonnék emiatt az értékéből, DE: olyan eszméletlenül szép gyöngyházas fénye van, hogy ezzel kiváltotta az előbbi kis hibáját. Nálam legalábbis.

A sötétebb szín más: a pigmentáltsága átlagos, nem tudok rá rosszat mondani, de nem is kiemelkedő. Nem olyan fényes, mint a párja, sminkben elsatírozva kicsit mattnak is tűnik.

Összességében véve nem egy rossz darab, egyetlen kizáró tényezőt találtam amiért lehet, hogy nem veszek belőle más színt. Ez az ára: 949 Ft. Személy szerint nekem kicsit soknak tűnik összesen 2 színért, amik valljuk be, annyira nem kiemelkedőek.

Ha megtetszett, ne hagyjátok ki őket, de a tesztert nézzétek meg az üzletben és ha javasolhatom: elsőre csak egy színt vigyetek haza.

Sminkben így néz ki:







Nektek hogy tetszik? Terveztek vásárolni a 3D-termékcsaládból?

XOXO: Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett vele a smink! :-) Én nem hiszem, hogy fogok belőle venni. Bár nagyon tetszik, de egy kicsit drágának találom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én is nézegettem még a szürkés-rózsaszín és a kék párokat, de az ára miatt visszafogom magam, azt hiszem.

      Törlés
  2. Wáó, de szép színe van. Olyan szép, üde zöldek :)
    Na, majd sikíts, ha ez lesz rajtad, lecsekkolnám élőben :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés