Lakkoztam - Miss Sporty Metal Flip 040

Sziasztok Szépségek!

Hétvégén sok mindent kipróbáltam az új szerzeményeim közül, ezek között volt a Miss Sporty egyik új duokróm lakkja, a 040 számú.
Alapvetően tartottam kicsit ettől a lakktól, mert a Miss Sporty márkával kapcsolatos emlékeim nem voltak egyértelműen szépek. Van tőlük egy régebbi, tűzpiros lakkom, ami botrányosan nem bír ki egy napot sem pattogás nélkül.
Szerencsére eddig kellemesek a tapasztalataim, ezek az új lakkok egész jól sikerültek.

Még a Rosmann-ban sokat gondolkoztam, megvegyem-e ezt az árnyalatot is ( a 030 került elsőre a kosaramba), mert túlságosan hasonlónak tűnt üvegben az Essence 122 Chick reloaded árnyalatához.
Végül mégis magammal hoztam, és utólag nem is bántam meg. Bár üvegben valóban nagyon hasonlít az Essence lila lakkjához, körömre felkenve már egészen más.
Biztos ami biztos alapon ezeket a különbségeket fotókon is dokumentáltam, íme:




A középső ujjamon  az Essence, míg a gyűrűs ujjamon a Miss Sporty lakkot látjátok. (Bocsánat-bocsánat, de amint az látható is, ritka ramaty állapotban vannak a körmeim.)

Namármost, ezen a pár kis képen is jól látszik, hogy két igencsak különböző lakkról van szó. Míg az Essence egy igazi dögös, mély sötétlila lakk, addig a MS sokkal világosabb, élénkebb, és határozottan duokróm - olivazölden fénylik, némileg hasonlít ilyenkor a Catrice - Genius in a bottle lakkjára.

Sajnos a képeken nem sikerült visszaadnom, hogy milyen az amikor teljes egészében lila lesz a szín, mindenesetre nekem most ő lett a kedvenc lilám. Sötét is, de mégsem az a fekete alapon lila, hanem gyönyörű élénk püspöklila lesz pl. neonfényben. (Azt még nem is mondtam, hogy a fotók pl. természetes nappali fényben készültek.)

Ahogy azt már láttátok, a lakk a megszokott, négyzetes talpon álló, gömb alakú üvegben kapott helyet, az ecsete viszont más mint az én korábbii MS lakkjaimnál volt. Et bizony barátságosan lapos, lekerekített kis ecset, tökéletesen lehet használni, szép precízen lakkozni (ami nekem most annyira nem jött össze.)
A kupak hossza is tetszik, bár kicsit vékony, de stabilan fogtam, nem volt gond vele.
A lakk szaga semmi különös, se nem túl erős, de nem is szagtalan, viselhető.
A száradásával is nagyon meg voltam elégedve, nagyon gyorsan húzhattam a második réteget.
A fedése szuper, már egy vastagabb rétegben is tökéletesen fed, én biztos ami biztos alapon 2 vékony rétegben kentem fel.
Az első réteg, ha vékonyan kenjük, csíkoz, de a második réteggel már tökéletes az eredmény.

Egy szó mint száz, nem bántam meg hogy megvettem őt is, így tél végén nagyon jó kis nappali szín ő, nagy extra pont a szuper duokróm hatás miatt, ezt most nagyon eltalálták!

Nézzétek meg Ti is, milyen klasszul néz ki, én nem tudtam betelni vele:






Szerintetek? Megvevős vagy felejtős?

XOXO: Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. Nekem másokon tetszik, de nem fog velem hazajönni, a Chic Reloaded úgyis totális szerelem, ami nem túlszárnyalható :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jók ők mindketten, én nem is tudnék választani, attól függ hogy ébredek. :)

      Törlés
  2. Tetszenek így együtt meg külön-külön is, élőben szerintem egymás mellett nagyon más a két lakk :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van, olvastam is a bejegyezésed de még nem volt időm hozzászólni, de ami késik nem múlik. :)

      Törlés