Heti haul

Sziasztok Lányok!

Kissé valóban eltűntem, de már teljes kapacitással üzemelek. :)
A héten is szert tettem pár szuper dologra és most a Ti segítségeteket kérem: miről szeretnétek először olvasni?

Lecsaptam a Miss Sporty új körömlakk-kollekciójának két darabjára is (Metal flip), a Müller outletből hozzájutottam egy Guerlain KissKiss szájfényhez, vettem egy új Labello-t, az Essence téli kézkrémjéből a harmadik példányt, kifutó lakkból még egy darabot, és a Rosmann-os kiárusításban megcsíptem potom 499,-ért az imádott Twilight highlighterem pótpéldányát. :)



Adós vagyok még a Color tattoo-k bemutatásával is, tehát rajtatok áll: miről legyen szó elsőként? :)

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. Na látom, sikerült lecsapni a highlighterre ;]
    Azok a lakkok meg annyira birizgálják a fantáziám :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Iiiigen, meglett ma délelőtt, még volt belőle 2 db, de semmi más érdekest nem láttam. Bár elég érdekes, hogy volt még néhány darab a Circus circus kollekcióból, kíváncsi lennék hogy azokat merre rejtegették eddig. :)
      A lakkokat mindenképp próbáld ki! Én még szemezek egy harmadik színnel is, de egyelőre lebeszéltem magam. Annyi megsúgok előre, hogy a kék nem nagy durranás körmön. :(

      Törlés