Lakkoztam 3. - Miss Sporty Metal Flip 010

Sziasztok Szépségek!

Meghoztam a Miss Sporty Metal flip család harmadik, utolsó tagját. Nagyon szép, zöld színű, metálos lakk, rózsaszínes-barnás-bordós fénnyel. Sokkal jobban teljesít, mint a lilás-kék, de még mindig nem tetszik annyira mint a zöldes-lila. :)



Szép egyébként, bár tartósságra nem az igazi, már másnap elkezdett kopni, másnap pedig pattogni.
Megbocsátom neki, mert eléggé bejön ez a szín. :)
Általánosságban ugyanolyan, mint a termékcsalád másik két tagja, vagyis:

"A megszokott, négyzetes talpon álló, gömb alakú üvegben kapott helyet, az ecsete viszont más mint az én korábbi MS lakkjaimnál volt. Ez bizony barátságosan lapos, lekerekített kis ecset, tökéletesen lehet használni, szép precízen lakkozni.
A kupak hossza is tetszik, bár kicsit vékony, de stabilan fogtam, nem volt gond vele.
A lakk szaga semmi különös, se nem túl erős, de nem is szagtalan, viselhető.
A száradásával is nagyon meg voltam elégedve, nagyon gyorsan húzhattam a második réteget."

Ez a lakk volt számomra a legmacerásabb, ugyanis hihetetlen módon buborékosodott. Még ezt is elnézem neki. Egy rétegben nem az igazi a fedése, de úgy jobban érvényesül a barnás fénye, két rétegben tökéletes, de úgy meg nem olyan erős a duokróm hatás.Majd azért kipróbálom fedőlakként is, mert az a vöröses fémes fénye nagyon tetszik.
Nézzétek, milyen szép:




Nekem még mindig erősen hasonlít a Catrice Genius in the bottle-jére, csináltam is egy képet összehasonlításképp, itt a margarétán láthatjátok a Catrice lakkját:


Szóval csajok, a kérdés adott: kell vagy nem kell? :)

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. Olyan érdekes, mert nekem nem bubisodott, és szerintem két rétegben is eléggé látszik a hatás :O

    VálaszTörlés